اعزام ۴۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان شمیرانات به مشهد مقدس
اعزام ۴۰۰ نفر از جوانان و نوجوانان شمیرانات به مشهد مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر گفت: ۴۰۰ نفر از نوجوانان، جوانان، مربیان و مسؤولان دو بخش لواسانات و رودبارقصران در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ص) به مشهدالرضا(ع) اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار مجید ناظریه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: ۴۰۰ نفر از نوجوانان، جوانان، مربیان و مسؤولان دو بخش لواسانات و رودبارقصران در قالب اردوی فرهنگی-تربیتی حلقه‌های صالحین ناحیه مقاومت بسیج الغدیر لواسانات و رودبارقصران در ایام رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ص) به مشهدالرضا(ع) اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در اینگونه اردوهای فرهنگی و تربیتی آسیب‌های اجتماعی نیز احصا می‌شود، گفت: این اردو از تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ تا ۲۴ شهریور برگزار خواهد شد؛ پس از افتتاحیه این اردو با حضور مسؤولان دو بخش لواسانات و رودبارقصران، زیارت حرم، نشست‌های هم اندیشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، و نشست صمیمی مسؤولان با بسیجیان از برنامه‌های این اردو می‌باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر خاطرنشان کرد: دشمنان با طرح‌هایی که در دستور کارشان قرار دادند به مرور زمان خوراک فکری تزریق می‌کنند، اما به لطف خدا این طرح‌ها را خنثی خواهیم کرد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]