۲ قاچاقچی کالا در شهرری جریمه شدند
۲ قاچاقچی کالا در شهرری جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران از جریمه بیش از ۳ میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم آشپزخانه و جریمه بیش از ۲ میلیارد ریالی قاچاقچی باطری موتورسیکلت در شهرری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حمید القاصی مهر مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران اظهار کرد: پرونده قاچاق لوازم آشپزخانه در شعبه چهارم تعزیرات حکومتی شهرری رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت سه میلیارد و ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی در خصوص کشف کالای قاچاق از یک انبار، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

تعزیر قاچاقچی باطری موتورسیکلت

القاصی مهر همچنین با اشاره به محکومیت قاچاقچی باطری موتور سیکلت ادامه داد: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرری به پرونده قاچاق باطری موتورسیکلت به ارزش بیش از ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال جریمه، معادل ارزش ریالی کالا محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران گفت: پلیس امنیت اقتصادی، در بازرسی از یک دستگاه خودرو باطری های خارجی قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهرری ارسال کردند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]