توقیف ۲ دستگاه موتور میلیاردی در شهریار
توقیف ۲ دستگاه موتور میلیاردی در شهریار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران گفت: با تلاش ماموران ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲۷ میلیارد ریال در شهرک صدف شهریار کشف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ سید هاشم حسینی خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران حین گشت زنی فعال و هدفمند خود در سطح حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و جهت بررسی دقیق تر وارد عمل شدند.

وی افزود: در اقدام به موقع مأموران، ۲ دستگاه موتورسیکلت قاچاق توقیف و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی جهت بررسی به مقر پلیس منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با بیان این که در بررسی های انجام شده مشخص شد موتورسیکلت های توقیفی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی می باشند، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت ها را ۲۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ حسینی خواه در پایان با اشاره به این که در این رابطه پرونده ای تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]