افزایش ۶۰ درصدی دستگیری مجرمان در غرب استان تهران
افزایش ۶۰ درصدی دستگیری مجرمان در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در ۶ ماه اخیر جرائم غرب استان ۲ درصد کاهش یافته و میزان دستگیری‌ها ۶۰ درصد افزایش و بیش از۷۴ درصد کشفیات مواد مخدر داشتیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، به مناسبت هفته نیروی انتظامی صبحگاه عمومی با حضور خانواده معظم شهدا، مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری تهران، نیروهای نظامی و انتظامی، فرمانداران و روسای دستگاه قضایی ۶ شهرستان غرب استان تهران صبح امروز در محل ستاد فرماندهی غرب استان تهران برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم ستاد کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این مراسم اظهار کرد: امنیت به عنوان یک رکن در جامعه حاصل همیاری مردم و مسوولین است و تمکین در مقابل قانون و انجام وظایف اجتماعی در کنار اقدام به موقع مسوولین و نهادها موجب ایجاد امنیت مناسب در جامعه خواهد شد.

وی گفت: دستگاه انتظامی و سایر دستگاه امنیتی با مشارکت مردم و اقدام به موقع خدمتگزار بوده و حافظ امنیت هستیم.

افزایش 60 درصدی دستگیری مجرمان در غرب استان تهران

 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: شعار امسال هفته نیروی انتظامی، شهروند قانون‌مدار و پلیس خدمتگزار است و شهروند قانونمند چه در روستا و چه در شهر به قوانین و هنجارها احترام می‌گذارد.

وی ادامه داد: در ۶ ماه اخیر جرائم غرب استان ۲ درصد کاهش یافته و میزان دستگیری‌ها ۶۰ درصد افزایش و بیش از۷۴ درصد کشفیات مواد مخدر داشتیم و اقدامات خوبی در مبارزه با قاچاق و دستگیری‌ها انجام شده است.

عزیزی به جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز و معرفی استفاده‌کنندگان به دستگاه قضایی اشاره داشت و افزود: در پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر و اوباش و مالخران ۸۰۰ طرح در مناطق مختلف انجام گرفته که دستاوردهای مثبتی همراه داشته و در پاکسازی مناطق و محلات با همکاری کلانتری‌های ۴۵ گانه و معتمدین و مردم پوشش‌های متعددی در راستای حفظ امنیت و کاهش دغدغه‌های مردم با برنامه‌ریزی مدون انجام شده و ادامه خواهد شد.

وی با بیان اینکه رصد فضای مجازی به صورت روزانه فعالیت کرده و مرکز فوریت‌های پلیس جهت خدمت رسانی به مردم تشکیل شده که شبانه‌روزی کار می‌کند، گفت: باهمکاری دستگاه قضایی پرونده‌های بسیاری رسیدگی و با کمک مردم و مسوولین می‌توان امنیت را حفظ کرد.

وی تصریح کرد: تجهیز زیرساخت‌های پلیس نیازمند حمایت است و مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه داشته باشد چرا که استفاده از فناوری‌های روز اقدامات زیادی همراه دارد. 

 

 

در ادامه مراسم از نیروهای مسلح غرب استان تجلیل و در پایان رژه نیروها به عمل آمد.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]