دادگستری ورامین شعبه مستقل رسیدگی به مسائل فرهنگی ایجاد کند
دادگستری ورامین شعبه مستقل رسیدگی به مسائل فرهنگی ایجاد کند

امام جمعه موقت ورامین گفت: از رئیس دادگستری ورامین می‌خواهیم در یک شعبه مستقل و توسط یک قاضی شجاع به مشکلات فرهنگی به سرعت رسیدگی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و دیگر به تقوای الهی با اشاره به فرا رسیدن ۱۵ مهر که به نام روز روستا و عشایر نامگذاری شده اظهار کرد: این روز بهانه‌ای است که از روستاییان و عشایر تقدیر کنیم، خوشبختانه امروز شرایط روستاها با گذشته تفاوت زیادی دارد و با توجه نظام اسلامی به روستاها مهاجرت معکوس و فعالیت‌های ارزشمند اقتصادی و عمرانی بسیاری در روستاها شکل گرفته که نیازمند تداوم است.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: با تشکیل فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران خدمات بسیار خوبی صورت گرفته و زحمات و حضور عزیزان در ناجا بوده که امنیت جامعه در حوزه‌های مختلف مخدوش نشده و امروز بحمدالله پلیس مقتدر خار چشکم دشمن است و در طول سال جاری تاکنون بیش از ۵۰ شهید از سوی نیروی انتظامی تقدیم انقلاب شده و از مردم می خواهیم پلیس را در مأموریت های گسترده همراهی کنند و باید اعلام کنیم که امروز هم عزیزان ناجا در صحن نماز جمعه پاسخگوی مردم خواهند بود.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به تحریم سردار القاصی مهر از سوی آمریکا افزود: این مدال پرافتخار را به ایشان تبریک عرض می‌کنیم.

محمودی با بیان اینکه کشف و دستگیری عوامل مرتبط با منافقین و سلطنت طلبان و بمب‌ها و سلاح‌ها نتیجه زحمات سربازان گمنام امام زمان است که به لطف الهی خنثی شد، بیان کرد: از این عزیزان کمال تقدیر و تشکر را داریم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه باید مساجد به عنوان سنگرهای تبلیغی و دینی در حوزه‌های فرهنگی به طور جدی ورود پیدا کنند افزود: مؤمنین و متدینین از تذکر لسانی و امر به معروف و نهی از منکر خسته نشوند و دستگاه‌های متولی باید مطابق قانون خدا و شرع مقدس با متخلفان برخورد کنند که در این حوزه متأسفانه ضعیف هستیم.

وی عنوان کرد: به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب و ایران حاج قاسم سلیمانی اسطوره فراموش نشدنی ایران و اسلام است، چون حاج قاسم بیرون از مرزها دشمن را زمین گیر کرد تا کشور امن بماند.

محمودی ادامه داد: از رئیس دادگستری ورامین می‌خواهیم در یک شعبه مستقل و توسط یک قاضی شجاع به مشکلات فرهنگی به سرعت رسیدگی شود، امروز حجت بر همه ما تمام است و هر کوتاهی خسران دنیا و آخرت را به همراه خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه ورامین با تاکید بر اهمیت موضوع جمعیت و فرزند آوری گفت: باید در این خصوص هشدارهای مقام معظم رهبری را جدی بگیریم و در قرآن نیز به فرزند آوری نگاه ویژه شده است.

محمودی به حادثه حمله تروریستی مراسم دانش آموختگی دانشکده افسری در سوریه اشاره کرد و بیان کرد: در این حمله ۸۰ نفر قربانی شدند که به ملت سوریه این حادثه را تسلیت عرض می‌کنیم و باز هم اعلام می‌کنیم که عمر رژیم غاصب رو به پایان است و دیر یا زود جهان بشریت مرگ این رژیم کودک کش و نژاد پرست را جشن خواهند گرفت.

امام جمعه موقت ورامین به افتتاح پل روگذر قاسم آباد اشاره کرد و تصریح کرد: در این مراسم مدیرعامل راه آهن هم حضور داشتند که ای کاش به همراه مسافران تشریف می‌آوردند و درد و دل مسافران را می‌شنیدند و باز هم می‌خواهیم که مسئولان به مشکلات راه آهن رسیدگی کنند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]