تخصیص ۱۸ میلیارد تومان برای تجهیز خطوط انتقال برق قرچک
تخصیص ۱۸ میلیارد تومان برای تجهیز خطوط انتقال برق قرچک

مدیر برق منطقه قرچک گفت: ۱۸ میلیارد تومان برای تجهیز، توسعه و اصلاح خطوط انتقال برق در سال جاری در شهرستان قرچک اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، محمد رضا علمایی مدیر برق منطقه قرچک شامگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: وظیفه ذاتی اداره برق خدمت رسانی به شهروندان در حوزه های برق در منطقه است، هدف ادارات و نهاد خدمات رسان جلب رضایت شهروندی است .

وی گفت: سعی خود را به کار بستیم تا همه محلات قرچک به هیچ عنوان خاموشی نداشته باشد، این روشنایی باعث می شود تا مشکلات و معضلاتی که در حوزه سرقت نداشته باشیم.

علمایی افزود: با زحمات و تلاش شبانه روزی پرسنل برق منطقه شهرستان پروژه سیم به کابل در سال گذشته انجام شده است و در سال جاری اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان جهت تجهیز و توسعه، احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه در نظر گرفته شده است، تبدیل خطوط سیم به کابل باعث می شود سرقت خطوط انتقال کاهش پیدا کرده و ایمنی در حوزه انتقال خطوط برق افزایش پیدا کند.

مدیر برق منطقه قرچک گفت: سال گذشته ۱۳ ترانس برق ۳۱۵ کاوا در راستای تثبیت جریان برق در سطح شهرستان نصب شده که ارزش ریالی این ترانس ها ۸ میلیارد تومان است و ۵ ترانس ۳۱۵ کاوا نیز از اعتبارات روستایی نصب شده است، در خصوص اصلاح خطوط فشار ضعیف اعم از سیم به کابل در حدود ۴ میلیارد تومان هزینه شده، در راستای اصلاح خطوط برق از اعتبارات روستایی ۲ میلیارد تومان در روستاها هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۱۰ هزار مشترک برق در شهرستان وجود دارد، که از این بین ۸۰ درصد مشترک ها خانگی هستند که ۹۶ هزار اشتراک خانگی و هزار ۱۱۰۰ اشتراک صنعتی و الباقی سایر حوزه ها  از نعمت برق بهرمند هستند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]