کینه دشمنان در توحید، نشانه اضمحلال آنان است
کینه دشمنان در توحید، نشانه اضمحلال آنان است

امام جمعه شهرقدس گفت: امروز کینه دشمنان در توحید، نشانه اضمحلال آنان است و هزینه‌های بسیاری در این دشمنی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرقدس، حجت الاسلام حمزه محمدی امام جمعه شهرقدس در خطبه‌های نمازجمعه که ظهر امروز در مصلی برگزار شد، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به استغفار و دعا، اظهار کرد: کارزار جهاد اکبر زیباترین صحنه را رقم زده و با تأمل در آیات قرآن می‌توان حمله همه‌جانبه دشمن را تغییر داد و بر شیطان غلبه کرد. 

وی گفت: قلبی جایگاه نور و محبت خداوند است که از حسادت، کینه، غرور، ریا و رذایل اخلاقی به دور باشد و توصیه به تقوا و شرکت در نماز جمعه و جماعت باید روزبه‌روز قلب انسان را خالص کند و باید برای این امور تلاش کرد. 

امام جمعه شهرقدس با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس زیر آتش دشمن استقامت کردند و خون شهیدان و مجاهدت مجاهدان و رهبری اندیشمندانه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کردند افزود: نیروی انتظامی امنیت کشور را تامین می‌کند و شهدایی در نقاط مختلف کشور تقدیم نظام کرده‌اند. 

وی با اشاره به هفته وحدت گفت: امروز کینه دشمنان در توحید، نشانه اضمحلال آنان است و هزینه‌های بسیاری در این دشمنی می‌کنند و داخل کشور نیز برخی افراد حرف دشمن را تکرار کرده که باید مراقبت کنند و به فضل الهی پرچم این نظام توسط مردم ولایی به دست امام زمان (عج) خواهد رسید.

به گزارش فارس، حجت الاسلام حمزه محمدی هفته گذشته به عنوان امام جمعه جدید شهرقدس معرفی شد و امروز اولین نماز جمعه به امامت حجت الاسلام محمدی در این شهرستان اقامه شد.

پایان پیام/۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]