دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در شهریار
دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در شهریار

۸ عامل درگیری و نزاع دسته‌جمعی در روستای سقرچین وحیدیه شهریار توسط ماموران پلیس امنیت عمومی دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه خبری پلیس غرب استان تهران، برابر گزارش و پرونده تشکیل شده در کلانتری ۲۱ وحیدیه شهرستان شهریار مبنی بر اینکه ساعت یک ظهر روز ۹ تیرماه سال جاری دو گروه شامل بستگان سببی و نسبی به صورت طایفه‌ای به علت اختلافات ملکی و تلاش برای تصاحب و تصرف عدوانی در روستای «سقرچین» وحیدیه با در دست داشتن سلاح سرد و گرم با یکدیگر درگیر می‌شوند که در جریان این درگیری، ۴ نفر مجروح شده و عاملان درگیری و ضاربان از محل متواری می‌شوند، بررسی موضوع در دستور پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران  قرار گرفت.

با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی و بررسی سوابق، مشخص شد هر دو گروه قبلا نیز چند مرحله به خاطر تصاحب این ملک با یکدیگر درگیر شده بودند که به نتیجه نرسیده و پرونده آن در کلانتری و دستگاه قضائی در حال رسیدگی بوده است.

این گزارش حاکیست با بازبینی دوربین‌های مداربسته، جمع بندی کلیه سوابق و اسناد و شناسایی نفرات درگیر شونده در صحنه درگیری، هر ۸ نفر دارای نقش در درگیری با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ شده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی و تکمیل پرونده در اختیار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران  قرار گرفتند.

گفتنی است با تکمیل پرونده و ارجاع آن به مقام قضائی، هر ۸ نفر با قرار مناسب روانه زندان شدند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]