رفع مشکلات روبنایی مسکن مهر در دستور کار قرار دارد
رفع مشکلات روبنایی مسکن مهر در دستور کار قرار دارد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: مساکن مهر مشکلات زیادی دارند و رفع مشکلات روبنایی را در دستور کار قرار دادیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، محسن قضاتلو فرماندار شهرستان پردیس در حاشیه افتتاح بازارچه تنظیم بازار در فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران درخصوص مشکلات روبنایی و زیربنایی در فازهای مسکن مهر پردیس، اظهار کرد: در فازهای مسکن مهر مشکلات زیادی در حوزه روبنایی و زیر بنایی داریم و رفع مشکلات روبنایی را با ایجاد تسهیلات برای ساکنان در دستور کار قرار دادیم.

وی گفت: با تکمیل تحویل واحدهای باقی مانده مسکن مهر می توانیم بیش از پیش به مسائل روبنایی ساکنان بپردازیم.

فرماندار شهرستان پردیس، افزود: در طی ۸ سال گذشته شاهد انباشت مشکلات در حوزه مسکن مهر هستیم و تلاش می کنیم با همراهی و هم‌افزایی بیشتر بتوانیم مشکلات ساکنان را بر طرف کنیم.

قضاتلو ضمن تقدیر از تلاشهای فرمانده سپاه شهرستان برای رفع مشکلات فازهای مسکن مهر، ابراز کرد: دغدغه فرمانده سپاه برای رفع مشکلات ساکنان ارزشمند و قابل تقدیر است زیرا مشارکت بخش خصوصی برای راه اندازی این بازاراچه منتهی به تسریع بخشی افتتاح این مجموعه در طی۱۲۰ روز شد.

وی اضافه کرد: از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و تمام افرادی که در موضوعات تنظیم بازار، مواد غذایی، بانک و نانوایی در فازهای مسکن مهر را داشته باشند با ظرفیت خود حمایت می کنیم.

قضاتلو تصریح کرد: با همراهی شرکت عمران و شهرداری پردیس با تخصیص فضای لازم، مشکل کمبود نانوایی را حل می کنیم زیرا برای تامین سهیمه آرد برای فازهای جدید مشکلی نداریم و پس از راه اندازی نانوایی به سرعت سهمیه تخصیص داده می شود.

فرماندار پردیس افزود: در دولت مردمی سیزدهم خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده‌ایم و وظیفه‌ ما خدمت به مردم است زیرا مشکلات شهروندان را درک می کنیم.

رفع مشکلات روبنایی مسکن مهر در دستور کار قرار دارد

 

بازارچه تنظیم‌ بازار در فاز ۱۱ طی ۱۲۰ روز ساخته شد

در ادامه سرهنگ ابراهیم گرمابدری فرمانده سپاه شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران حاضر و ضمن بیان اینکه بازارچه تنظیم بازار یاس۲ با حمایت فرمانداری و شرکت عمران، توسط بخش خصوصی طی ۱۲۰ روز آماده سازی و در آخرین روز هفته وحدت به بهره برداری رسید، اظهار کرد: سال گذشته به ساکنان فاز ۱۱ مسکن مهر پردیس قول دادیم تا بازارچه تنظیم بازار و اقتصاد مقاومتی را در این فاز راه اندازی کنیم.

وی گفت: اولین بازارچه تنظیم‌بازار و اقتصاد مقاومتی را آذرماه سال گذشته در فاز۳ پردیس افتتاح کردیم که با توجه به عرضه اقلام با کیفت و قیمت مناسب مورد استقبال شهروندان قرار گرفت.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: قیمت مناسب اقلام عرضه شده در این بازارچه ۲۰ تا ۴۰ درصد تخفیف دارد و اجناس نسبت به نقاط دیگر قیمت‌های پایین‌تری عرضه می شود.

گرمابدری افزود: گروه بازرسی و نظارت، نماینده تنظیم بازار در بازار حضور دارند و ترازوی شاخص در این مجموعه نصب شده و شهروندان میتوانند موارد را با مدیریت مجموعه در میان بگذارند و در این راستا از پیشنهادات مراجعان برای خدمات رسانی بهتر استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: شماره تلفنی برای ارسال پیامک به سامانه ناظر در معرض دید خریداران قرار دارد و ناظرین نیز در فروشگاه مستقر هستند و ارائه خدمات به ویژه میوه را بر اساس قیمت میدان تره‌بار تهران رصد می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس با بیان اینکه خریداران می توانند قیمت ها را با استفاده از اپلیکیشن «تهران من» با قیمت بازار مقایسه کنند، ابراز کرد: برای راه اندازی نانوایی با تعرفه دولتی منتظر اتصال انشعاب گاز هستیم و بر اساس اعلام تا هفته آینده این اتفاق خواهد افتاد و برای رفاه حال خریداران، طی هفته آینده یک دستگاه خودپرداز نیز در داخل فروشگاه نصب و راه اندازی خواهد شد.

گرمابدری اضافه کرد: غرفه های خرازی، لوازم التحریر و سایر ملزومات مورد نیاز در بخش غربی ساختمان به زودی راه اندازی می شود.

رفع مشکلات روبنایی مسکن مهر در دستور کار قرار دارد

 

راه‌اندازی مجموعه چندمنظوره ورزشی در فاز ۱۱

وی از راه اندازی مجموعه ورزشی چند منظوره در این فاز خبر داد و اعلام کرد: بزرگترین مجموعه ورزشی چند منظوره در شمال شرق تهران در فاز۱۱ مسکن مهر پردیس در ابتدای آذر ماه سالجاری افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس تصریح کرد: این مجموعه با حمایت فرمانداری، همراهی شرکت عمران و مشارکت بخش خصوصی با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است و با برنامه ریزی انجام شده تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

گرمابدری اذعان کرد: توفیق خدمت گذاری به مردم را داریم تا ساکنان مساکن مهر بتوانند در آسایش و آرامش بیشتری زندگی کنند و نیازمندی های زندگی خود را به راحتی فراهم کنند و متحمل سختی و دوری راه نشوند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]