به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، داوود منظور در خصوص استخدام معلمان جدید گفت: سازمان امور استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش هر سه نقش مشترکی در این موضوع ایفا می‌کنند.در مرحله اول نیازسنجی را وزارت آموزش و پرورش انجام می‌دهد و نیاز خود را به سازمان امور استخدامی اعلام […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، داوود منظور در خصوص استخدام معلمان جدید گفت: سازمان امور استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش هر سه نقش مشترکی در این موضوع ایفا می‌کنند.در مرحله اول نیازسنجی را وزارت آموزش و پرورش انجام می‌دهد و نیاز خود را به سازمان امور استخدامی اعلام می‌کند. بعد از تأیید سازمان امور استخدامی، سازمان برنامه و بودجه باید تأمین اعتبار کرده و منابع لازم را پیش‌بینی کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در ارتباط با استخدام‌های جدیدی که باید امسال انجام می‌شد، این فرایند در همان ماه‌های خرداد و تیر انجام شد، افزود: مقداری برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش به تأخیر افتاد و همین باعث شد در ابتدای شروع مدارس این معلم‌های جدید نتوانند سرکلاس حاضر شوند. معلمان جدیدالورود گزینش شده و شروع به‌کار کرده‌اند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]