خانه فرهنگ روستای صالح‌آباد شرقی در ری افتتاح شد
خانه فرهنگ روستای صالح‌آباد شرقی در ری افتتاح شد

ویژه‌برنامه «عزیزِ ری» ویژه بزرگداشت ایام ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) همزمان با چهارمین روز از هفته فرهنگی شهرستان ری برگزار شد و خانه فرهنگ روستای صالح‌آباد شرقی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، مراسم جشن فرهنگی «عزیزِ ری» ویژه بزرگداشت ایام ولادت حضرت عبدالعظیم(ع) همزمان با چهارمین روز از هفته فرهنگی شهرستان ری همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی در روستای نسوز و هفت دستگاه با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسؤولان و شهروندان برگزار شد.

مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: هفته فرهنگی ری که با ایام ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مصادف شده بسیار پر رونق و با محوریت برنامه‌های فرهنگی با حضور پرشور مردم در بخش های مختلف شهرستان در حال برگزاری است.

معاون استاندار تهران در ادامه گفت: در هفته فرهنگی ری برنامه‌های متنوعی در اقصی نقاط شهرستان ری برگزار شد و در روزهای آینده نیز شاهد برگزاری ویژه‌برنامه‌های ولادت محدث والامقام حضرت عبدالعظیم(ع) خواهیم بود.

خانه فرهنگ روستای صالح‌آباد شرقی در ری افتتاح شد

 

خانه فرهنگ روستای صالح‌آباد شرقی به بهره‌برداری رسید

در ادامه این مراسم حمید شریفها زواره بخشدار مرکزی ری در جمع خبرنگاران بیان کرد: خانه فرهنگ روستای صالح‌آباد شرقی در بخش مرکزی شهرستان ری با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان در مدت یک سال ساخته شده و امروز افتتاح شد.

بخشدار مرکزی ری ادامه داد: این ساختمان با مساحت ۳۲۰ مترمربع در ۴ طبقه به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی ساخته شده که دارای کتابخانه بوده و امکان برگزاری کلاس‌های آموزشی را نیز دارد و همچنین در این خانه فرهنگ مرکز دارالقرآن مخصوص قرآن آموزان در رده‌های سنی مختلف جوانان، نوجوانان و کودکان تجهیز و آماده سازی شده است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]