پلمب ۸ مرکز ضایعاتی غیرمجاز در پردیس
پلمب ۸ مرکز ضایعاتی غیرمجاز در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس از پلمپ ۸ باب ضایعاتی غیرمجاز متخلف به علت عدم داشتن پروانه کسب در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ صارمی صبح امروز در جمع خبرنگاران از پلمب ۸ واحد غیرمجاز ضایعاتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با ضایعاتی‌های متخلف در شهرستان پردیس به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه برخی از ضایعاتی های شهر فاقد مجوز بوده و اقدام به خرید اموال مسروقه سارقان می‌کردند، گفت: طی هماهنگی با مرجع قضایی و با تلاش و ماموران انتظامی شهرستان و طی بازدید میدانی تعداد ۸ مجوز و متخلف در شهر بومهن که در خرید اموال مسروقه فعالیت و فاقد مجوز بودن پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس با بیان اینکه طرح مذکور مستمر و ادامه دار خواهد بود، ضمن هشدار به خریداران اموال مسروقه، ابراز کرد: خرید اموال مسروقه جرم محسوب می‌شود و برابر قانون برای آن مجازات تعیین شده است.

عامل ایجاد رعب و وحشت در پردیس دستگیر شد

صارمی از دستگیری یک نفر از اراذل اوباش که با عربده کشی و قدرت نمایی در خیابان اصلی شهر پردیس باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند نیز خبر داد و عنوان کرد: در پی دریافت اخبار مبنی بر اینکه یک نفر از اراذل واوباش در خیابان اصلی در خیابان اصلی شهر با ماسک به صورت زده اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی باعث نارضایتی و همچنین رعب و وحشت برای شهروندان شده بررسی موضوع جهت دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این راستا اکیپی از ماموران کلانتری ۱۱ پردیس به محل حضور متهم اعزام و در اقدام ضربتی اراذل اوباش در حالی که قصد متواری شدن و قصد حمله به مأموری را داشته به همراه دو قبضه سلاح سردکشف و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی پردیس اضافه کرد: متهم دستگیر شده و در تحقیقات اولیه به بزه ارتکابی اعتراف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه  افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود موجب  ایجاد ناامنی در جامعه و سلب آسایش شهروندان شوند برخورد می‌کنند و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس و مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

انهدام باند سارقین خودرو و کشف اموال ۳ میلیاردی

در ادامه سرهنگ صارمی فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری باند سارقان خودرو و کشف دو فقره سرقت خودرو و اموال مسروقه به ارزش ۳ میلیارد در پردیس خبر داد و مطرح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان پردیس موضوع دستور کار ماموران انتظامی فرماندهی انتظامی پردیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی پردیس تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۴ فاز یازده در پی تحقیقات گسترده پلیسی و بررسی اطلاعات جمع آوری شده از صحنه‌های سرقت مشخصات باند سارقین را مشخص کردند.

صارمی افزود: با هماهنگی و پیگیری‌های به عمل آمده ۴ نفر سارق سابقه‌دار( ۴ نفر مرد) پس از هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت بررسی بیشتر به یگان انتظامی منتقل شدند.

وی ادامه داد: سارقان در تحقیقات و بازجوهای فنی پلیس به دو فقره سرقت خودرو (وانت، پراید و غیره)، اعتراف کردند، همچنین از مخفیگاه سارقان تعدادی لوازم مسروقه شامل پمپ آب و پمپ آسانسور به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی پردیس در پایان با بیان این  که پلیس برخورد با سارقان را به جدیت در دستور کار قرار داده، عنوان کرد: اقلام سرقتی کشف شده تحویل مالباختگان گردید و مجرمین با پرونده متشکل تحویل مراجع قضایی شدند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]