افتتاح پد بالگرد و رونمایی از اتوبوس‌ آمبولانس در دماوند
افتتاح پد بالگرد و رونمایی از اتوبوس‌ آمبولانس در دماوند

یک پدبالگرد و اتوبوس‌ آمبولانس ناحیه شمال شرق استان تهران به منظور خدمات‌رسانی هرچه بهتر درمانی در کمترین زمان در شهرستان دماوند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، آیین افتتاح «پد بالگرد سربندان» و رونمایی از «اتوبوس‌ آمبولانس» ناحیه شمال شرق استان تهران عصر امروز در منطقه سربندان بخش مرکزی دماوند با حضور جمعی از مسؤولان برگزار شد.

«پد بالگرد سربندان» در مساحتی بالغ‌بر ۱۰۰۰ مترمربع به اعتبار ۱۵ میلیارد ریال با همت و پیگیری‌ مرکز خدمات جامع سلامت سربندان و همکاری خیرین نیک‌اندیش و اورژانس ناحیه شرق استان تهران به بهره برداری رسید.

از مزایای این پد، نزدیکی به مرکز جامع خدمات سربندان و دارا بودن فضای استاندارد جهت فرود و پرواز بالگرد را می توان نام برد که زمان انتقال مصدومان و بیماران را به ۲۰ دقیقه کاهش می‌دهد.

آغاز به کار پایگاه اورژانس امداد جاده‌ای روستای جابان تا یک ماه آینده

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در این مراسم اظهار کرد: با مساعدت توکلی رئیس اورزانس استان تهران یک ماه آینده پایگاه اورژانس امداد جاده‌ای روستای جابان با تجهیزات، نیروی انسانی و آمبولانس مجهز برای ارائه خدمات به روستائیان جابان و حوادث جاده‌ای کار خود را آغاز خواد کرد.

وی تصریح کرد: همچنین با دستور رئیس اورژانس استان تهران بر اساس آمار حوادث در محور حادثه‌خیز کیلان و آبسرد، امداد فوریت‌های پزشکی در کمترین زمان ممکن برای حادثه‌دیدگان وجود نداشت که با این امکان این فرصت در ارائه خدمات درمانی به وسیله امداد هوایی مهیا می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: با تعامل خوبی که رئیس اورژانس استان تهران در ارائه خدمات فوریتی درمانی برای شمال شرق استان تهران با مرکزیت دماوند ایجاد گردیده، تحولی در امکانات و تجهیزات نیروی انسانی مجرب شاهد هستیم که آمبولانس بیمارستان یک نمونه از امکانات ویژه است.

طاهرخانی بیان کرد: اخیرا به اورژانس شمال شرق استان تهران با مرکزیت دماوند اختصاص یافته است؛ این نگاه تحول محور دولت در نظام سلامت است که در سطح شهرستان دماوند در حال تحقق است.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]