بانوان ورزشکار ایرانی با حجاب خود ارزش‌های اسلامی را نشان دادند
بانوان ورزشکار ایرانی با حجاب خود ارزش‌های اسلامی را نشان دادند

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: بانوان قهرمان ورزشکار با حجاب خود در میادین ورزشی، ارزش‌های اسلامی را نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، محرم نشاطی، رئیس سازمان ورزش بسیج کشور ظهر امروز در افتتاحیه مسابقات قهرمانی بانوان بسیجی کشور به میزبانی شهرستان دماوند اظهار کرد: بسیار خرسند هستیم که امروز در شهرستان دماوند میزبان برگزاری چهار رویداد مهم مسابقات قهرمانی خواهران بسیجی کشور هستیم.

وی افزود: مسابقات قهرمانی بسیج در چهار رشته ورزشی تکواندو، جودو، تیراندازی و کاراته در مرحله نواحی و استان‌ها برگزار شد و امروز مرحله نهایی و کشوری این مسابقات در شهرستان دماوند در حال برگزاری است.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور گفت: خروجی مسابقات این است که بهترین تیم‌های ارزشی و تخصصی را در باشگاه‌های مقاومت داشته باشیم و همه ورزشکاران بسیجی به دنبال افتخارآفرینی در میادین ملی و بین‌المللی هستند. 

نشاطی تصریح کرد: بسیجیان ما در صدد هستند که در حوزه قهرمانی به بدنه ورزش کشور کمک کنند و این مسابقات نیز به مدت دو روز در چهار رشته ورزشی با هدف نمایش اقتدار و اتحاد بسیجیان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: خواهران بسیجی سیمای اقتدار و افتخار هستند که توانمندی بسیجیان را در همه زمینه‌ها به نمایش گذاشته‌اند و امروز اهمیت و جایگاه ورزشی در جامعه نیز بر کسی پوشیده نیست.

رئیس سازمان ورزش بسیج کشور ادامه داد: ورزش علاوه بر اینکه موجب سلامت و شور و نشاط در جامعه می‌شود و به لحاظ اقتصادی، روابط بین‌الملل، نظامی و اشتغال‌زایی حائز اهمیت است، همه ورزشکاران بسیجی باید متوجه باشند، زمانی زحمات و تلاش‌های آنان منتج به محصول می‌شود که بتوانند منویات مقام معظم رهبری را اجرا کنند.

نشاطی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند که ورزش دروازه طلایی صدور معنویت و ارزش‌های اسلامی و متعالی است؛ یعنی ما در فضاها و اماکن ورزشی باید کارهای ارزشی و معنوی را ارج نهیم.

وی با بیان اینکه خواهران قهرمان ورزشکار با حجاب خود در میادین ورزشی ارزش‌های اسلامی را نشان دادند، تأکید کرد: نقش خواهران ورزشکار در میادین ورزشی موقعی ایفا می‌شود که در کنار همه توانمندی‌های فنی خود، مسائل ارزشی و معنوی را نیز مد نظر داشته باشند و ورزشکاران ما در هر میدانی موفق شدند که ایمان محور تلاش‌های آنان بوده است.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]