استاندار تهران: بستر برای رشد و تعالی ورزش استان فراهم شود
استاندار تهران: بستر برای رشد و تعالی ورزش استان فراهم شود

استاندار تهران با تاکید بر لزوم آینده‌پژوهی و تبیین سیاست‌های کلی ورزش گفت: بستر برای رشد و تعالی ورزش استان فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران در جلسه شورای ورزش استان‌، این شورا را حامی و پشتیبان ورزش استان دانست و با بیان اینکه آینده‌پژوهی و تبیین سیاست‌های کلی ورزش از وظایف اصلی شورای ورزش می‌باشد به قهرمانی استان تهران در المپیاد استعداد های ورزشی کشور اشاره و اظهار کرد:  ورزش تهران از دیرباز به دلیل بهره مندی از مربیان با تجربه و با دانش نسبت به سایر استان‌ها از جایگاه محکم‌تری برخوردار بود و باید طوری برنامه ریزی کنیم که شاهد رشد بهتر و بیشتری در این عرصه باشیم.

وی ضمن تقدیر از افتخارآفرینی ورزشکاران در میادین مختلف داخلی و بین‌المللی، از عدم‌ توجه کافی نسبت به معیشت و تامین شغل ورزشکاران ابراز تاسف کرد و افزود: اولویت اول ما برای تحویل مراکز ورزشی بجای بخش خصوصی، استفاده از ظرفیت ورزشکاران باشد.

استاندار تهران با اشاره به وجهه ورزشکاران در میان اقشار مختلف جامعه، استفاده از ظرفیت مدال آوران و نام‌ آوران در این زمینه را در جذب جوانان و نوجوانان به ورزش مثبت خواند و گفت: با این کار ما هم به ورزشکاران بها دادیم هم کام مثبتی جهت  جذب جوانان به ورزش برداشتیم.

استاندار تهران در مورد امکانات ورزشی استان بیان کرد: امکانات بسیار خوبی در سطح استان وجود دارد که متاسفانه فدراسیون‌های ورزشی از آن‌ها برای تیم‌های ملی استفاده می‌کنند و امکان رجوع‌ ورزشکاران تهرانی که در سطح استان فعالیت می‌کنند به آنها وجود ندارد؛ لذا باید شرایطی فراهم شود که این‌ امکانات در اختیار استان نیز قرار بگیرد.

فخاری با اشاره به دستور رئیس‌جمهور مبنی‌ بر ساخت یک‌ ورزشگاه مجهز‌ در تهران، از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان استان خواست تا در‌صورتی که زمین مناسبی برای احداث‌ مجموعه ورزشی در سطح استان پیدا کردند برای انجام کارهای مطالعاتی به شورای ورزش استان معرفی کنند.

وی همچنین از مدیرکل و دست اندرکاران ورزش استان خواست تا با برنامه ریزی های بلندمدت و کوتاه‌مدت بستر را برای رشد و تعالی ورزش استان محیا کنند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]