رزمایش بزرگ شهید اسداللهی در محله شهید هرندی برگزار شد
رزمایش بزرگ شهید اسداللهی در محله شهید هرندی برگزار شد

ششمین رزمایش مشترک و جهادی قرارگاه شهید اسداللهی در ورزشگاه شهید هرندی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، ششمین رزمایش مشترک و جهادی قرارگاه شهید اسداللهی سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ عصر امروز در ورزشگاه شهید هرندی برگزار شد.  

سردار محمود توکلی جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و شماری از مسؤولان شهرداری و شورای شهر در این رزمایش شرکت کردند.

سردار محمود توکلی جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در این رزمایش بیان کرد: این طرح قرارگاهی در محلات آسیب‌پذیر آغاز شد و کار‌ها بر اساس تکالیف و وظایف جلو خواهد رفت تا مردم احساس کنند که کار‌های خوبی انجام شده است.

وی افزود: واگذاری امکانات سالن ورزشی، توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان محروم و همچنین اهدا جهیزیه و بسته‌های معیشتی برای خانواده محروم محل و اجرای برنامه‌های مختلف درمانی از مهمترین برنامه‌ها در این رزمایش است.
 

رزمایش بزرگ شهید اسداللهی در محله شهید هرندی برگزار شد

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در این مراسم اظهار کرد: در دوره سوم و چهارم شورای شهر تهران برنامه‌های متنوعی در محلات هرندی از سوی مدیریت شهری اجرا شد که به‌دلیل عدم هماهنگی این برنامه‌ها ادامه‌دار نبود.

وی افزود: اگر برنامه‌ها به‌صورت مداوم ادامه‌دار بود، قطعاً وضعیت زیست شهروندان در این محله قدیمی و اصیل ارتقا پیدا می‌کرد. قطعاً مدیریت شهری در راستای ارتقای زیست شهروندان محله هرندی، از آنها حمایت می‌کند.

گفتنی است موضوع این رزمایش محورهای عملیاتی امنیت پایدار بهداشت و درمان فرهنگی ورزشی اجتماعی سازندگی است.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]