دفتر نمایندگی ثبت اسناد و املاک صفادشت افتتاح شد
دفتر نمایندگی ثبت اسناد و املاک صفادشت افتتاح شد

دفتر نمایندگی ثبت اسناد و املاک بخش صفادشت شهرستان ملارد با حضور معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، حسن بابایی معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت و اسناد کشور صبح امروز با حضور در شهرستان ملارد از بافت فرسوده این شهرستان در مناطق سرآسیاب و روستای خوشنام بازدید کرد.

همچنین با حضور معاون قوه قضائیه، دفتر نمایندگی ثبت اسناد و املاک صفادشت در مجتمع اداری شهید سلیمانی در فضایی به مساحت ۶۰۰ متر مربع به منظور تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مردم بخش صفادشت افتتاح شد.

بزرگترین شهرک صنعتی دولتی کشور در ملارد سنددار شد

بابایی در مراسم افتتاح این دفتر با اشاره به اینکه بحث تثبیت مالکیت با جهش خوبی در ملارد انجام می‌شود، اظهار کرد: در بحث تثبیت مالکیت شهرک‌های صنعتی کار خوبی انجام شد و برای بزرگترین شهرک صنعتی دولتی کشور در ملارد با مساحت حدود ۷۴۶ هکتار در قالب ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه سند صادر شد.

وی در خصوص خانه‌های مسکن مهر گفت: سند ۱۴ هزار و ۵۰۰ مسکن مهر در عرصه ۳۰۰ هکتاری صادر خواهد شد و اداره کل ثبت اسناد تمهیدات لازم را در این خصوص داشته باشد.

دفتر نمایندگی ثبت اسناد و املاک صفادشت افتتاح شد

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص روستای خوشنام افزود: بافت زراعی و باغی ملارد در حال دخل و تصرف است و روستای خوشنام درحال تخریب است و درخت‌ها به عمد در حال خشک شدن است که بحث تثبیت و صدور سند مالکیت این بافت تا پایان سال در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال در کنار دولت هستیم تا بتوانیم شعار سال را محقق کنیم ادامه داد: رییس قوه قضاییه بارها خدمت رسانی به موقع را تاکید کرده و افتتاح دفتر ثبت اسناد صفادشت نیز در این راستا بوده و خدمت صادقانه و سریع به مردم در اولویت است.

دفتر نمایندگی ثبت اسناد و املاک صفادشت افتتاح شد

 

بابایی در ادامه حضور خود در شهرستان ملارد، از مسکن مهر صفادشت بازدید و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت خواهد کرد.

پایان پیام/ ۶۷۰۷۵


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]