تعیین ۳۷۲ شعبه اخذ رای انتخابات مجلس برای رباط‌کریم و بهارستان
تعیین ۳۷۲ شعبه اخذ رای انتخابات مجلس برای رباط‌کریم و بهارستان

رئیس مرکز حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان از تعیین ۳۷۲ شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رباط‌کریم، جلسه تعیین تعداد شعب اخذ رأی انتخابات دو شهرستان رباط‌کریم و بهارستان عصر امروز با حضور رئیس مرکز حوزه انتخابیه این شهرستان‌ها و نمایندگان هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن شهدای امنیت فرمانداری شهرستان رباط‌کریم برگزار شد.

 امید احمدی رئیس مرکز حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان در این جلسه اظهار کرد: پس از برگزاری جلسات مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت برای تعیین تعداد و محل شعبات، تعداد ۱۴۷ شعبه برای رباط کریم، ۲۲۵ شعبه برای بهارستان و جمعا ۳۷۲ شعبه برای این شهرستان‌ها تعیین شد.

وی در ادامه با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب و شاخص‌های برگزاری انتخابات از منظر ایشان گفت: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت، مجریان و برگزارکنندگان انتخابات بسیار مهم است و انتخابات باید با رعایت بی‌طرفی و امانتداری برگزار شود.

فرماندار رباط کریم همچنین بر لزوم قانون‌مداری، اصل بی‌طرفی تاکید کرد و افزود: دقت نظر در انتخاب محل و تعیین شعب اخذ رأی باید به منظور تسهیل رأی‌گیری برای عموم باشد.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]