جمع آوری ۳۳۷ معتاد متجاهر در شهریار
جمع آوری ۳۳۷ معتاد متجاهر در شهریار

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری ۳۴۴ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۳۳۷ معتاد متجاهر در نتیجه اجرای طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار اظهار کرد: در راستای ارتقاء احساس امنیت و ایجاد فضای ناامن برای مجرمان و هنجارشکنان، مأموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه تعدادی از منازل و پاتوق های خرده فروشان را در آذرماه ۱۴۰۲ شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی، نسبت به بازرسی از این مناطق در قالب اجرای طرح آرامش در شهر اقدام کردند.

وی ادامه داد: ماموران با برنامه ریزی عملیاتی موفق شدند ۳۴۴ خرده فروش مواد افیونی را دستگیر و تحویل مراجع قضائی دهند و ۳۳۷ معتاد متجاهر را هم جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد کنند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف حدود ۱۸کیلو و۵۰۰گرم انواع موادمخدر در اجرای این طرح ها خبر داد و از همکاری صمیمانه مردم شهریار قدردانی و تصریح کرد: اجرای چنین طرح هایی به صورت مستمر ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های مشکوک، به ویژه در زمینه توزیع انواع موادمخدر با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]