تکریم مادران و همسران شهدای شهر بومهن
تکریم مادران و همسران شهدای شهر بومهن

آیین تکریم مادران و همسران شهدای شهر بومهن همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین با مداحی و مرثیه خوانی، مرور خاطرات شهدا و اهدای لوح تقدیر به خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، آیین تکریم مادران و همسران شهدای شهر بومهن بعدازظهر امروز در سالن جلسات شهرداری بومهن با مداحی و مرثیه خوانی، مرور خاطرات شهدا و اهدای لوح تقدیر به خانواده معظم شهدا برگزار شد.

عبدالله میرزایی شهردار بومهن در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در مقابل فداکاری فرزندان شهید خود عهد بستیم تا با روحیه و کار جهادی برای آبادانی کشور تلاش کنیم زیرا امروز امنیت، پیشرفت، عزت و افتخار این مرز و بوم مرهون از خود گذشتگی مادران، فرزندان و همسران شهدای معزز ۸ سال دفاع مقدس و مدافعان حرم است.

وی با بیان اینکه در سالروز وفات حضرت ام البنین، تکریم از شیرزنان و دلاور زنان در تقویم کشور تعیین شده، گفت: وظیفه همه ما در هر شغلی که باشیم خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
 

تکریم مادران و همسران شهدای شهر بومهن

 

شهردار بومهن درخصوص برنامه های شهرداری ابراز کرد: با توجه به ورود فصل سرما در حوزه آسفالت و زیر سازی امکان فعالیت نداریم و ساماندهی آبهای سطحی، زیبا سازی فضای بصری شهر، خدمات شهری، ارتقای سرانه فضای سبز و ورزشی را در دستور کار قرار دادیم.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]