برگزاری اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی در دماوند
برگزاری اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی در دماوند

اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی با حضور جمعی از مسئولان و اقشار مختلف در شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، اجتماع بزرگ گرامیداشت حماسه ۹ دی صبح امروز در میدان امام خمینی(ره) شهر دماوند با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و سایر مسئولان شهرستان دماوند و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای مردم است و مردم حافظ این نظام هستند، اظهار کرد: ما همه چیز را از اهل بیت(ع) داریم و انقلاب اسلامی با نام امام حسین(ع) آغاز شد و با نام اباعبدالله(ع) این پرچم به دست حضرت مهدی(عج) خواهد رسید و ما در این راه خواهیم ایستاد و مقاومت خواهیم کرد.

برگزاری اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی در دماوند

 

وی ادامه داد: هر چند فتنه گران بخواهند فتنه ایجاد کنند، اما بدانند که این مردم دیگر اجازه چنین فتنه‌هایی را به فتنه گران نخواهند داد و آن کسانی که از خواب غفلت بیدار نشدند و از کار زشت خود که این نظام را به لبه پرتگاه سقوط کشاند، هنوز برنگشته‌اند، بدانند که منفور ملت هستند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: فتنه‌گرانی که در راستای اهداف اسرائیل و آمریکا قدم برداشتند و با اقدامات خود دشمن را شاد و خانواده‌های معظم شهدا را دلخون کردند و امروز نیز پیروان آنان در رسانه‌ها مشغول دویدن بوق‌های تبلیغاتی هستند.

برگزاری اجتماع بزرگ حماسه ۹ دی در دماوند

 

وی افزود: انتخابات پیشرو را تحریم می کنند تا باز هم سنگی جلوی پای مردم و این نظام بیفکنند، اما بدانید که اینها جمعیت قلیلی هستند و مردم کشورمان در اقشار مختلف پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاد‌ه‌اند و برای انقلاب جانفشانی می‌کنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]