امام جمعه شهرری: با انتقام هرچه سریع‌تر جنایت تروریستی کرمان، دل مردم را شاد کنید
امام جمعه شهرری: با انتقام هرچه سریع‌تر جنایت تروریستی کرمان، دل مردم را شاد کنید

امام جمعه شهرری با بیان اینکه این جنایات همواره توسط دشمنان قسم خورده کشور اسلامی ما در طول تاریخ تکرار شده است گفت: با انتقام هرچه سریع‌تر جنایت تروریستی کرمان، دل مردم را شاد کنید.

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه حادثه دلخراش ترور در کرمان با شهادت و مجروحیت تعدادی از هموطنان عزیزمان سبب عزاداری و داغداری مردم شد ضمن تسلیت این جنایت سنگین اظهار کرد: با مرور شهادت ۲۲ دانش‌آموز، تعداد شهدای زنان، کودکان و مردم بی‌گناه متوجه می‌شویم این جنایات همواره توسط دشمنان قسم خورده کشور اسلامی ما در طول تاریخ تکرار شده است و هیچ‌گاه از رذل و پست بودن آمریکا و اسرائیل نمی‌کاهد.

وی با اشاره به اینکه داعش مسؤولیت این جنایت را بر عهده گرفت و همه به خوبی می‌دانند داعش را آمریکا و اسرائیل پرورش داد و دست پرورده آنها است، گفت: رژیم صهیونیستی ضمن اینکه بعد از ۹۰ روز در غزه پیروزی به دست نیاوردند هم خشم داخلی و هم خشم جهانی را بر آنها به همراه داشته و برای سرپوش گذاشتن به این ناکامی دست به چنین جنایاتی در لبنان، سوریه و ایران زدند.

امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه دشمنان در این حرکت خصمانه در این جنایت امنیت ایران را مورد هدف قرار دادند، ادامه داد: دشمن به خوبی می‌داند جبهه مقاومت را ایران هدایت می‌کند و می‌خواهد با چنین اقداماتی زهرچشم بگیرند و با چنین انگیزه‌ای چنین جنایاتی را در کنار مرجع شریف سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی مرتکب شدند. 

شاهچراغی با یادآوری این نکته که طبق بیان رهبری نشان داد دشمنان از شهید سلیمانی بیشتر می‌ترسند به پیام رهبری در این جنایات اشاره کرد و افزود: باید انتقام این جنایت تروریستی هرچه زودتر انجام شود تا دل مردم شاد شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی دشمنان داخلی و خارجی سعی دارند نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی ما را با همه زحماتی که می‌کشند زیر سوال ببرند تا از دشمن اصلی غافل شویم.

امام جمعه شهرری در ادامه خطبه با گرامیداشت مناسبت‌های ۱۸ دی سالروز شهدای شهرری در انقلاب اسلامی همچنین ۱۹ دی روز قیام تاریخی مردم قم عنوان کرد: ۱۷ دی روز کشف حجاب توسط رضا خان قلدر بود که سعی داشت زنان و دختران را به فساد بکشند و نگذارند به وظیفه و نقش اصلی خود را عمل و ایفا کنند.

شاهچراغی با انتقاد از گسترش پدیده شوم بی‌حجابی و بدحجابی در کشور ابراز کرد: همان جنگ ترکیبی که دشمن در اغتشاشات دنبال می‌کرد امروز در خانواده و حجاب رخ داده است که شاید برخی غافل و جاهل باشند و خانواده‌ها باید دست به عمل بزنند و نقش خود را به درستی ایفا کنند و مردم هم با تذکر درست، به‌موقع و به‌جا وظیفه خود را عمل کنند اما در مقابل کسانی که قصد، غرض و عناد دارند باید برخورد جدی قانونی انجام شود چرا که در مقابل این گروه کار با نصیحت حل نمی‌شود و با این روند از زمان پهلوی بدتر خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات اسفندماه باتوجه به شرایط و اتفاقات سال جاری گفت: بی‌تردید دشمن دنبال تضعیف مشارکت مردم در انتخابات است و ضعف‌ها را با قوت و قدرت نشان می‌دهد چرا که حضور مردم در انتخابات نشانه قدرت کشور بوده و کسی که به میهن و کشور علاقه‌مند است باید حاضر باشد همچنین نشانه مردم سالاری دینی است و هیچ شکی نداریم حضور مردم در صحنه  توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]