پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 130612
  • 12 سپتامبر 2024 - 4:33
  • 25 بازدید
  • ۰ دیدگاه

لیدر بازار ارز امروز چه بود ؟

بازار ارز و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته بعد از اعمال تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی، گارد صعودی گرفتند اما با این حال تحرکات بازار مشکوک بود.  اولین سیگنال صعود از بازار ارز هرات در پشت خط صادر شد، قیمت دلار هرات در معاملات پشت خطی سه‌شنبه، با خبر تحریم افزایشی شد […]

بازار ارز و سکه در آخرین روز معاملاتی هفته بعد از اعمال تحریم‌های آمریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی، گارد صعودی گرفتند اما با این حال تحرکات بازار مشکوک بود. 

اولین سیگنال صعود از بازار ارز هرات در پشت خط صادر شد، قیمت دلار هرات در معاملات پشت خطی سه‌شنبه، با خبر تحریم افزایشی شد و تا مرز ۵۹ هزار و ۶۰۰ تومان بالا رفت. 

سیگنال‌ها در بازار به دو راهی فروش و حفظ خرید ختم شد. برخی از معامله‌گران با رشد درهم معتقدند این بازار لیدر است و می‌گویند نرخ می‌تواند به صعود خودش ادامه بدهد، پس حفظ خرید کنید. این دسته اشاره می‌کردند که بازار درهم در پشت خط همچنان خریدار بوده است. 

اما در مقابل برخی با تکیه به قیمت دلار تهران معتقدند با این حال که بازار صعود داشته اما نوسانش کنترل شده است و قیمت برمی‌گردد، پس بفروشید.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
آغاز چرخه تسهیل پولی در ایالات متحده آمریکا: فدرال رزرو نرخ معیار را ۰٫۵ واحد درصد کاهش داد 19 سپتامبر 2024

آغاز چرخه تسهیل پولی در ایالات متحده آمریکا: فدرال رزرو نرخ معیار را ۰٫۵ واحد درصد کاهش داد

اکوایران: «کمیته بازار باز فدرال» امروز اعلام کرد که اطمینان بیشتری نسبت به تورم کشور بدست آورده است و نرخ‌ها بهره معیار را ۰٫۵ واحد درصد کاهش خواهد داد

19 سپتامبر 2024

بازی روایت‌ها در بازار طلا و دلار

فیک‌نیوزها بازار شلوغی داشتند، در بسیاری از کانال‌ها خبری دست به دست می‌شد که فردا یک جلسه مهم در بانک مرکزی برگزار می‌شود. نیمی از اطلاعات واقعی بود و نیمی فیک.  از قبل معلوم بود که روز چهارشنبه جلسه مهمی برگزار می‌شود اما نه در بانک مرکزی ایران بلکه در بانک مرکزی آمریکا. اما فیک‌نیوزها […]

در آستانه تصمیم مهم فدرال رزرو: نوسان شاخص دلار به حوالی کف یکساله رسید/ اسکناس سبز در آستانه تغییر مسیر؟ 18 سپتامبر 2024

در آستانه تصمیم مهم فدرال رزرو: نوسان شاخص دلار به حوالی کف یکساله رسید/ اسکناس سبز در آستانه تغییر مسیر؟

اکوایران: شاخص دلار آمریکا از ابتدای ماه گذشته حدود ۳ درصد کاهش داشته است، به‌طوری که تحت فشار چشم‌انداز کاهش نرخ بهره فدرال رزرو و همچنین تقویت ارزهای رقیب به پایین‌ترین سطح خود در یکسال گذشته نزدیک است. با اینحال، تحلیلگران معتقدند که مسیر آن احتمالا به زودی تغییر می‌کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.