خدمت‌رسانی ۵۰۰ خادم تهرانی به زائران اربعین در نجف
خدمت‌رسانی ۵۰۰ خادم تهرانی به زائران اربعین در نجف

معاون استاندار تهران گفت: اقدامات اجرایی ستاد اربعین استان تهران در نجف شروع شده و بیش از ۵۰۰ خادم از ۲ شهریورماه تا ۱۶ شهریورماه به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، قدرت الله شفیقی مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان تهران در بازدید از ستاد اربعین استان در نجف با اشاره به شروع اقدامات اجرایی در نجف اظهار کرد: تیم های اجرایی شامل ۸۰ نفر در حوزه های مختلف اقدامات خود را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: محل اسکان، آشپزخانه، ایستگاه‌های صلواتی برای توزیع آب خنک و شربت و ایستگاه‌های فرهنگی مشخص شده و آب شرب و غیرشرب مورد نیاز برای سرمایش زائرین تامین شده است.

مسئول کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان تهران عنوان کرد: تقریبا برای ده هزار زائری که روزانه در موکب استانداری واقع در پارکینگ طبقاتی، اسکان می‌یابند، تمهیدات لازم برای سه وعده پذیرایی صبحانه، ناهار و شام انجام شده و خادمین در محل آشپزخانه، آماده شروع فعالیت‌های خود هستند.

شفیقی سپس گفت: در هفته جاری خادمین اجرایی، آشپزخانه، فرهنگی، انتظامات، روابط عمومی و غیره با توجه به زمان‌بندی به موکب اضافه خواهند شد که تعداد پیش بینی خادمین امسال بیش از ۵۰۰ نفر می‌باشد.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌های پیش بینی شده موکب استانداری تهران از روز پنج شنبه (۷ صفر) ۲ شهریورماه تا ۱۶ شهریورماه یک روز پس از اربعین ۲۴ ساعته خدمات را در قالب اسکان، تغذیه و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهند.

معاون استاندار تهران افزود: برنامه های فرهنگی در قالب سه وعده نماز جماعت، مراسم عزاداری و ذکر مصیبت، چهار پایه خوانی، غرفه کودکان، غرفه احکام، اهدای هدایای فرهنگی، مسابقات متعدد و غیره اجرا خواهد شد.

شفیقی بیان کرد: با توجه به شدت گرما در نجف، برپایی ایستگاه شبانه روزی توزیع آب خنک و شربت برای زوار از دیگر برنامه های پیش بینی، شده می‌باشد.

وی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در ایران و نجف هماهنگی های لازم را برای تسهیل در عبور و مرور و انتقال تجهیزات و زائرین فراهم آورده اند.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]