جمعه, ۶ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 134154
  • 26 سپتامبر 2024 - 3:34
  • 14 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ابتکار زیرزمین در معاملات سکه و طلا

بازار ارز که در روز سه‌شنبه با افزایش وارد کانال روانی ۶۰ هزار تومان شده بود، فقط یک روز در این کانال دوام آورد و چهارشنبه با کاهش به کانال ۵۹ هزار تومان برگشت. با تغییر کانالی دلار، قیمت سکه و طلا که در روز سه‌شنبه سقف‌زنی کرده بودند، با نزول از سقف دور شدند.  […]

بازار ارز که در روز سه‌شنبه با افزایش وارد کانال روانی ۶۰ هزار تومان شده بود، فقط یک روز در این کانال دوام آورد و چهارشنبه با کاهش به کانال ۵۹ هزار تومان برگشت. با تغییر کانالی دلار، قیمت سکه و طلا که در روز سه‌شنبه سقف‌زنی کرده بودند، با نزول از سقف دور شدند. 

نکته بازار طلا و سکه تحرکات جدیدی است که در بازار رخ داده و معامله‌گران به آن آپشن جدید بازار می‌گویند. در روز چهارشنبه در بازار طلا و سکه شنیده‌ می‌شد که فروش قسطی طلا و سکه در بازار انجام می‌شود و حتی سهام طلا و سکه هم می‌فروشند. اینطور که اگر پول کسی به سکه کامل نمی‌رسد سهام سکه و طلا که اندازه پول شماست قابل خریداری است. به نظر می‌رسد بازار آزاد خودش را همپای بازارهای رسمی دارد آپدیت می‌کند و این بازار جدید می‌تواند رقیبی برای صندوق‌های طلای بورسی باشد.

جزییات بازار ارز و سکه امروز چهارم مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ماجرای میلیاردر شدن یک معامله‌گر رمزارز با ۱۳۰۰ دلار؛ شانس یا تقلب؟ 27 سپتامبر 2024

ماجرای میلیاردر شدن یک معامله‌گر رمزارز با ۱۳۰۰ دلار؛ شانس یا تقلب؟

اکوایران: یک معامله‌گر کریپتو با سرمایه‌گذاری در میم‌کوین مو دنگ، ۱۳۳۱ دلار را به ۳٫۴ میلیون دلار تبدیل کرده است.

27 سپتامبر 2024

حفظ سنت ۱۱ ساله در بازار دلار

در میان بازارها، طلا و سکه سوگلی بودند؛ به گونه‌ای که بازار روی کاکل این دو فلز زردرنگ می‌چرخید. دلیل این اتفاق به دو متغیر بنیادی بازار طلا و سکه باز می‌گردد. نکته‌ مهم آن که بر اساس بررسی «اکوایران»  بازار ارز در هفته اول مهر ماه طی ۱۱ سال گذشته، هیچ‌گاه کاهشی نبوده است. […]

لبخند پول به بورس تهران 27 سپتامبر 2024

لبخند پول به بورس تهران

اکوایران: بازار سرمایه در این هفته هم بازدهی مثبتی را ایجاد کرد و کام سهامداران شیرین شد تا انتظارات نسبت به بورس بهبود پیدا کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.