دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 137371
  • 07 اکتبر 2024 - 3:33
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

حباب سکه ده میلیونی شد

همچنان فضای بازار با فاند عدم قطعیت‌های منطقه‌ای نوسانی دنبال شد. بازار طلا و سکه از بازار ارز در نبود قیمت انس طلای جهانی، سوخت افزایش گرفت و حتی نوسان بالاتری را به ثبت رساند.  قیمت سکه در روز یکشنبه با نوسان بازارها همراه بود و یک کانال بالاتر رفت. قیمت سکه امامی در روز […]

همچنان فضای بازار با فاند عدم قطعیت‌های منطقه‌ای نوسانی دنبال شد. بازار طلا و سکه از بازار ارز در نبود قیمت انس طلای جهانی، سوخت افزایش گرفت و حتی نوسان بالاتری را به ثبت رساند. 

قیمت سکه در روز یکشنبه با نوسان بازارها همراه بود و یک کانال بالاتر رفت. قیمت سکه امامی در روز یکشنبه نوسان بیش از یک میلیونی داشت و رکورد جدیدی در بازار به ثبت رساند. حباب قیمت سکه هم با رشد یک درصدی به ۲۵ درصد رسید که نشاندهنده شکاف ده میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی بین قیمت بازاری و ارزش ذاتی سکه است.

از نگاه خیلی از معامله‌گران نااطمینانی‌های سیاسی موجب شده که سرمایه‌گذاران تغییر رفتار بدهند. در بازار ارز و سکه هیجان باعث شده نوسان بیشتر شود. در بازار دلار هم گرچه نوسان وجود دارد اما سرعت نوسان کمتر است که بخشی از دلیل آن می‌تواند مداخله بازارساز در بازار دلار باشد.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
صندوق‌های طلا بازار سهام را جا گذاشتند 06 اکتبر 2024

صندوق‌های طلا بازار سهام را جا گذاشتند

اکوایران: قیمت‌ها در بازار ارز و طلا در خلاف جهت بازار سهام در روز جاری حرکت کردند که به دلیل افزایش سطح ریسک‌هاd سیستماتیک ناشی از افزایش تنش‌های منطقه‌ای است. اکوایران در این گزارش وضعیت بازار ارز‌، طلا و سرمایه را در روز جاری بررسی می‌کند.

فعالیت مرموز نهنگ قدیمی بیت‌کوین با خالق این رمزارز ارتباطی دارد؟ 06 اکتبر 2024

فعالیت مرموز نهنگ قدیمی بیت‌کوین با خالق این رمزارز ارتباطی دارد؟

اکوایران: از ۲۴ سپتامبر (۳ مهر)، یک نهنگ قدیمی بیت‌کوین در مجموع ۳/۵۸ میلیون دلار به صرافی کراکن منتقل کرده است.

نظرسنجی کیتکو قیمت طلا را در روزهای آتی چطور پیش‌بینی می‌کند؟ 06 اکتبر 2024

نظرسنجی کیتکو قیمت طلا را در روزهای آتی چطور پیش‌بینی می‌کند؟

اکوایران: در حالیکه کارشناسان نسبت به حرکت قیمتی طلا در کوتاه‌مدت محتاط هستند، معامله‌گران خرد همچنان امیدوارند این فلز زردرنگ با رشد همراه شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.