سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 141392
  • 21 اکتبر 2024 - 21:33
  • 7 بازدید
  • ۰ دیدگاه

اقدام بانک مرکزی، ترمز سکه را کشید

بازار ارز و سکه بعد از اصلاح یا پولبک روز یکشنبه، دوباره به راه خودش ادامه داد و قیمت سکه اعداد جدیدی را به ثبت رساند. بازار طلا و سکه در روز دوشنبه از دو جهت سوخت نوسان گرفت. در روز دوشنبه علاوه بر اثر نوسان دلار در بازار طلا و سکه، رشد قیمت انس […]

بازار ارز و سکه بعد از اصلاح یا پولبک روز یکشنبه، دوباره به راه خودش ادامه داد و قیمت سکه اعداد جدیدی را به ثبت رساند. بازار طلا و سکه در روز دوشنبه از دو جهت سوخت نوسان گرفت. در روز دوشنبه علاوه بر اثر نوسان دلار در بازار طلا و سکه، رشد قیمت انس طلای جهانی هم در بازار طلا ارزش‌گذاری شد. 

قیمت سکه روز دوشنبه‌ را در ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان آغاز کرد و با سوخت دو چندانی که از متغیرهای بنیادی خودش گرفت در نیمه اول با نوسان تا کانال ۵۶ میلیون بالا رفت. اما در نیمه دوم یک خبر از بانک مرکزی کافی بود تا قیمت سکه با حباب بالایی که به خودش گرفته یک کانال پایین بیاید. 

خبر بانک مرکزی درمورد عرضه سکه‌های جدید بود. بانک مرکزی اعلام کرده به زودی انواع سکه بهار آزادی به تاریخ هر سال تولید و توزیع می‌شود.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۳ را در «کف بازار» ببینید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
21 اکتبر 2024

اولین ماه پاییز طلایی شد/ تلخ‌کامی سهامداران ادامه یافت

اکوایران: مهرماه به کام دارندگان طلا و سکه تمام شد و اولین ماه پاییز طلایی شد با این حال زهرکامی سهامداران همچنان ادامه دارد.

طلا و نقره‌ی جهانی همچنان می‌تازند 21 اکتبر 2024

طلا و نقره‌ی جهانی همچنان می‌تازند

اکوایران: طلای جهانی طی امروز با رکورد قیمتی دیگری همراه شده و قیمت نقره نیز در نزدیکی اوج ۱۲ سال اخیر خود قرار گرفته است.

پیش‌بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌کوین با پیروزی ترامپ 21 اکتبر 2024

پیش‌بینی قیمت ۱۰۰ هزار دلاری بیت‌کوین با پیروزی ترامپ

اکوایران: کارشناسان معتقدند در صورتی پیروزی دونالد ترامپ -‌رئیس‌جمهور پیشین آمریکا‌- در رقابت‌های انتخاباتی این کشور، سیاست‌های او در قبال بازار رمزارزها می‌تواند به شکل مثبت این بازار را تحت تأثیر قرار دهد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.