دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 14442
  • 07 آگوست 2023 - 15:13
  • 175 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تتر لیدر بازار ارز شد؟

تتر لیدر بازار ارز شد؟
تتر لیدر بازار ارز شد؟

اکوایران: برخی معامله‌گران معتقدند قیمت تتر در روزهای اخیر لیدر بازار ارز شده است و تثبیت تتر در کانال ۵۰ هزار تومان می‌تواند قیمت دلار را به بالای مرز مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان ببرد.

به گزارش اکوایران، معامله‌گران می‌گویند بازار دلار در روز یکشنبه روز آرامی را سپری کرد. قیمت دلار ۴۹ هزار و ۲۵۰ تومان شروع به کار کرد و در ابتدای کار با افزایش تا ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

در ادامه، قیمت دلار با کاهش در زمان رسمی بازار تا ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان پایین آمد. با وجود اینکه قیمت دلار در عصر کاهشی شد، بالاتر از قیمت شنبه و حتی ابتدای بازار بسته شد. درهم امارات کار خود را در ۱۳ هزار و ۶۸۰ تومان شروع کرد و با کاهش در ۱۳ هزار و ۶۳۰ تومان بسته شد. تتر که کار خود را در کانال ۴۹ و در ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز کرده بود در معاملات عصر یکشنبه با افزایش وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد و تا ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان بالا رفت.

معامله‌گران با توجه به تثبیت قیمت دلار بالای حمایت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان معتقدند قیمت دلار امروز می‌تواند دوباره به سمت مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان برود.

در بازار یکشنبه صحبت‌های سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امورخارجه روسیه در گفت‌وگو با خبرگزاری تاس دست به دست می‌شد. ریباکوف گفته بود احتمال بازگرداندن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) تاکید کرد که احتمال آن چندان زیاد نیست، اما مسکو آماده است تا سهم خود را در این مسیر به انجام برساند. معامله‌گران از این خبر سیگنال منفی گرفتند و می‌گفتند اگر در روز دوشنبه بازارساز تزریق نداشته باشد قیمت دلار افزایشی خواهد بود.

عده‌ای از معامله‌گران هم معتقدند روز دوشنبه با باز شدن بازار حواله احتمال افزایش در بازار وجود دارد. فنی‌های می‌گویند اگر قیمت دلار امروز بالای مرز مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان تثبیت دهد نرخ توانایی افزایش به کانال ۵۰ هزار را دارد. اما در مقابل کاهشی‌های بازار معتقدند با توجه به ریزش هزار تومانی قیمت دلار در روز شنبه احتمالا قیمت دلار چند روز رنج بزند و در ادامه روند جدید پیدا کند؛ اگر خریدار وارد بازار شود روند جدید افزایشی خواهد بود و اگر بازار خریدار خاصی نداشته باشد قیمت دلار دوباره به کف ۴۹ هزار تومان می‌رود. در کاهش حمایت بعدی ۴۸ هزار و ۸۰۰ تومان خواهد بود. 

یکسری از معامله‌گران معتقدند قیمت تتر در روزهای اخیر لیدر بازار شده است و تثبیت تتر در کانال ۵۰ هزار تومان می‌تواند قیمت دلار را به بالای مرز مقاومت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان ببرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
29 آوریل 2024

سفر همزمان فرزین و بلینکن سوژه دلار تهران

معامله‌گران می‌گویند بعد از سقف جنگی به کف تزریقی رسیدیم. بازار ارز و سکه در روز یکشنبه هم بر مدار کاهش بود و همچنان شاهد ریزش کانالی در قیمت دلار و سکه هستیم.  همزمانی سفر وزیر اقتصاد و ریس بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عربستان با سفر بلینکن در روز دوشنبه و سه‌شنبه به این […]

29 آوریل 2024

اولویت‌‌بندی وزارت صمت برای تخصیص دلار و ریال

وزیر صمت به این نکته نیز اشاره کرد که تسهیلات به شرکت‌‌هایی تعلق می‌گیرد که به دنبال افزایش تولید و صادرات هستند و تولیدات آنها بیشتر دانش‌بنیان است و محصولات خود را با ریال تولید می‌کنند و وابستگی کمتری به واردات و صرف ارز دارند. برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در کنار دومین اجلاس […]

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟ 29 آوریل 2024

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟

اکوایران: صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت، سرمایه خروجی قابل توجهی را ثبت کردند؛ عاملی که بر قیمت بیت‌کوین نیز تأثیرگذار بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.