جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 16023
  • 12 آگوست 2023 - 21:12
  • 157 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تغییر کانال؛ واکنش دلار به توافق ایران و آمریکا

تغییر کانال؛ واکنش دلار به توافق ایران و آمریکا
تغییر کانال؛ واکنش دلار به توافق ایران و آمریکا

اکوایران: در هرات هم قیمت دلار امروز تا ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان پایین آمد اما در نیمه ظهرامروز در محدوده ۴۸ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش رسید.این قیمت در مقایسه با دو روز قبل کاهش تقریبا ۸۰۰ تا یک هزار تومانی را نشان می دهد.

به گزارش اکوایران، امروز شنبه ۲۱ مرداد ماه، بازار ارز و سکه تهران به دنبال توافق اخیر ایران و آمریکا شاهد قدرت نمایی معامله گران کاهشی بود. آن طور که معامله گران مدعی بودند هر برگ اسکناس آمریکایی امروز درتهران با ۴۸ هزار و ۳۳۰ تومان شروع به کار کرد و در نیمه ظهر بر روی ۴۸ هزار و ۵۵۰ تومان قرار گرفت.این در حالی است که دو روز قبل قیمت دلار در کانال ۴۹ هزار تومان قرار داشت و در حدود ۴۹ هزارو ۵۰۰ تومان تا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شده بود. 

در هرات هم قیمت دلار امروز تا ۴۸ هزار و ۴۰۰ تومان پایین آمد اما در نیمه ظهرامروز در محدوده ۴۸ هزار و ۵۵۰ تومان به فروش رسید.این قیمت در مقایسه با دو روز قبل کاهش تقریبا ۸۰۰ تا یک هزار تومانی را نشان می دهد.

درهم هم نزولی شد

نرخ حواله درهم نیز امروز با گپ منفی ۲۸۰ تومانی باز شد و در نیمه ظهر برروی ۱۳ هزار و ۴۸۰ تومان قرار گرفت که نسبت به دو روز قبل ۲۰۰ تومان پایین تر بود. 

قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا پس از گذشت حدود سه هفته بالاخره تغییر روند داد و در مسیر کاهشی قرار گرفت.

قیمت دلار امروز  شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش ۱۷ تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۳۹ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز با کاهش قابل توجه ۱۷۸ تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۵ هزار و ۲۰۹ تومان به ثبت رسید.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۶ تومان بر تابلو درج شده است که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۸۱ تومان، ۴۱ هزار و ۱۷۳ تومان و ۱۰ هزار و ۲۳۳ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان نیز به موازات مرکز مبادله ارز و طلا امروز کاهشی بوده است.

قیمت دلار امروز ‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) با کاهش ۱۷ تومانی نسبت به روز کاری قبل بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۳۸ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۹۱ تومانی رقم میانگین ۴۵ هزار و ۲۸۹ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۴۵ تومان اعلام شده که با کاهش قابل توجه ۱۹۰ تومانی همراه شده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار ظهر امروز در حدود ۲ میلیون و ۲۹۲ هزارتومان به فروش رسید، که کاهش ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومانی را نشان می دهد. قیمت سکه امامی هم امروز با عقب نشینی قیمت دلار مسیر کاهش را دنبال کرد و یک کانال پایین آمد. قیمت هر قطعه سکه امامی که دو روز قبل در حدود ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان  معامله شده بود، در بازار امروز با کاهش تقریبا یک میلیون تومانی برروی ۲۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قرار گرفت. 
✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.