پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 16217
  • 13 آگوست 2023 - 15:11
  • 168 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت سکه امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

قیمت سکه امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲
قیمت سکه امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲

اکوایران: قیمت سکه امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ افزایشی شده که نشان می‌دهد تاثیر کاهشیِ اخبار مربوط به تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا تنها یک روز دوام داشته است.

به گزارش اکوایران، قیمت سکه امامی تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ امروز یکشنبه ۲۲ مرداد در سایت کانون صرافان دوباره به کانال ۲۸ میلیونی برگشته و حدود ۲۸ میلیون و ۲۰۶ هزار تومان درج شده است.

در همین سایت قیمت نیم سکه حدود ۱۵ میلیون و ۲۱۵ هزار تومان و قیمت ربع سکه نیز حدود ۱۰ میلیون و ۲۰۵ هزار تومان اعلام شده که برخلاف روزهای اخیر که در آستانه سقوط به کانال‌های پایین‌تر قرار گرفته بودند، حالا دوباره در حال جان گرفتن هستند.

در سایت اتحادیه سکه و طلا نیز قیمت سکه امامی ۲۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است که افزایشی بوده و اختلاف نسبتا قابل توجهی با نرخ‌های کانون صرافان دارد.

در نرخ‌های اتحادیه، قیمت نیم سکه و قیمت ربع سکه به ترتیب ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

در بازار سکه و نرخ‌های غیررسمی‌تر فلز گرانبهای داخلی هم روند افزایش طی شده و تا حوالی ساعت ۱۴:۰۰ امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ قیمت هر قطعه سکه امامی حدود ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است.

در همین بازار قیمت نیم سکه حدود ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است و قیمت ربع سکه نیز به حدود ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسیده است.

جزئیات بیشتر مربوط به قیمت‌های دلار، یورو، سکه، نیم‌سکه و ربع سکه را در اکوایران دنبال کنید.

قیمت دلار امروز ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ / سکه دوباره بالا رفت

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان 02 مه 2024

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان

اکوایران: سرانجام پس از اعتراض فعالان صنفی طلا و جواهر، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که این افراد به ثبت همزمان صورت‌حساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه‌ها کافی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.