شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 16351
  • 13 آگوست 2023 - 21:11
  • 168 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت سکه به تنظیمات قبل از توافق برگشت

قیمت سکه به تنظیمات قبل از توافق برگشت
قیمت سکه به تنظیمات قبل از توافق برگشت

اکوایران: قیمت سکه امامی امروز با رشد قیمت دلار جهش معناداری را ثبت کرد و تا ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالا رفت. در واقع امروز قیمت سکه به قبل از خبر توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان و آزادسازی پول های بلوکه شده برگشت.

به گزارش اکوایران، قیمت دلار که در معاملات نقدی روز گذشته کانال ۴۹ هزار تومان را از دست داده بود، امروز یکشنبه ۲۲ مرداد دوباره وارد کانال ۴۹ هزار تومان شد.

طبق ادعای معامله‌گران امروز قیمت دلار در هرات با گپ مثبت ۳۰۰ تومانی باز شد و تا ۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان بالا رفت. گفته می‌شود اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده کانال ۴۹ هزار تومان را لمس کرده و به ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان هم رسیده است. این قیمت نسبت به دیروز ۷۵۰ تومان نوسان صعودی را نشان می‌دهد. 

در تهران هم قیمت دلار در شروع معاملات امروز تا ۴۸ هزارو ۹۳۰ تومان بالا رفت و برای مدتی کانال ۴۹ هزار تومان دوباره فتح شد. روز گذشته هر برگ اسکناس آمریکایی در بازار فردوسی در حدود ۴۸ هزار و ۵۰۰ تا ۴۸ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسیده بود.

نرخ حواله درهم نیز امروز مسیر صعود را دنبال کرد و به ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱۵۰ تومان رشد کرده است.

قیمت دلار امروز، ‌یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش ۱۱ تومانی نسبت به روز قبل در سطح ۴۱ هزار و ۳۲۸ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو بر خلاف دلار افزایشی بوده و با نوسان ۶۳ تومانی نسبت به روز کاری قبل در سطح ۴۵ هزار و ۲۷۲ تومان قرار گرفته است.

در همین راستا قیمت درهم امارات نیز با رقم ۱۱ هزار و ۲۵۳ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز گذشته کاهش نامحسوسی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و  حواله درهم  نیز در این مرکز به ترتیب ۳۷ هزار و ۵۷۱ تومان، ۴۱ هزار و ۱۵۶ تومان و ۱۰ هزار و ۲۳۰ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

قیمت انواع ارز در سایت کانون صرافان امروز با کاهش دلار و یورو و افزایش درهم همراه بوده است.قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت ۱۲:۴۵) با کاهش ۱۷ تومانی نسبت به روز کاری قبل بطور میانگین ۴۱ هزار و ۳۲۱ تومان اعلام شده است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی نیز امروز با کاهش ۱۸ تومانی رقم میانگین ۴۵ هزار و ۲۷۱ تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی بطور میانگین معادل ۱۳ هزار و ۱۵۲ تومان اعلام شده که با افزایش ۳۴ تومانی همراه شده است.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار امروز با رشد تقریبا ۷ هزار تومانی به ۲ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید. قیمت سکه امامی هم امروز با رشد قیمت دلار جهش معناداری را ثبت کرد و تا ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بالا رفت. در واقع امروز قیمت سکه به قبل از خبر توافق ایران و آمریکا درباره تبادل زندانیان و آزادسازی پول های بلوکه شده ایران برگشت.

در نیمه ظهر امروز قیمت هر قطعه سکه امامی در حدود ۲۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز قبل تقریبا ۷۵۰ هزار تومان گران شده بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر! 04 مه 2024

نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!

اکوایران: نوسانات نرخ بهره، تورم و ارزش دلار بر قیمت کوتاه مدت نقره تاثیر می‌گذارد. در میان‌مدت، رشد صنایع مصرف‌کننده نقره و وضعیت تولید جهانی آن از جمله عوامل کلیدی تعیین‌کننده قیمت نقره هستند.

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله 04 مه 2024

جزئیات جدیدترین حراج سکه در مرکز مبادله

​اکوایران: دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت با عرضه تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی و بدون بسته بندی برگزار می‌شود.

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.