دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 23614
  • 06 سپتامبر 2023 - 20:13
  • 154 بازدید
  • ۰ دیدگاه

حراج ۱۵۰۰ میلیاردی کالا در پنجمین مزایده سراسری کشور

حراج ۱۵۰۰ میلیاردی کالا در پنجمین مزایده سراسری کشور
حراج ۱۵۰۰ میلیاردی کالا در پنجمین مزایده سراسری کشور

اکوایران: پنجمین مزایده سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۳۰ استان کشور برگزاری شد و در این مرحله ۱۵۰۰ میلیارد تومان اموال منقول به حراج گذاشته شد.

به گزارش اکوایران؛ در این مرحل هزار و ۷۸۸ پارت کالا که عمدتا شامل خودروهای سواری، راه‌سازی، لوازم‌خانگی و ابزارآلات صنعتی می‌شود به مزایده گذاشته شد.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی با بیان جزئیات مزایده الکترونیکی ۲۷۱ اموال منقول این سازمان عنوان کرد این مزایده به‌عنوان پنجمین مزایده سراسری سازمان از ساعت ۸ صبح ۱۳ شهریورماه آغاز شده و متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۱۲ شب روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه به منظور دریافت اطلاعات فهرست کالاها، شرایط مزایده و همچنین ارائه پیشنهاد به وبگاه مزایده الکترونیک به نشانی eauc.setadiran.ir مراجعه کنند.

 به گفته سعید غلامی باغی در پنجمین مزایده سراسری این سازمان که در ۳۰ استان برگزار می‌شود هزار و ۷۸۸ پارتی کالا به ارزش پایه این تعداد پارتی هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان عرضه خواهد شد.

عضو هیئت‌مدیره و معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: در چهارمین مزایده سراسری اموال تملیکی که با مشارکت ۳۰ استان باعرضه انواع کالاها از جمله ماشین‌آلات راه‌سازی، خودروهای سنگین، خودروهای سواری، لوازم الکترونیکی و ابزارآلات برگزار شد، ۸۸۰ میلیارد تومان کالا به فروش رسید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
29 آوریل 2024

سفر همزمان فرزین و بلینکن سوژه دلار تهران

معامله‌گران می‌گویند بعد از سقف جنگی به کف تزریقی رسیدیم. بازار ارز و سکه در روز یکشنبه هم بر مدار کاهش بود و همچنان شاهد ریزش کانالی در قیمت دلار و سکه هستیم.  همزمانی سفر وزیر اقتصاد و ریس بانک مرکزی جمهوری اسلامی به عربستان با سفر بلینکن در روز دوشنبه و سه‌شنبه به این […]

29 آوریل 2024

اولویت‌‌بندی وزارت صمت برای تخصیص دلار و ریال

وزیر صمت به این نکته نیز اشاره کرد که تسهیلات به شرکت‌‌هایی تعلق می‌گیرد که به دنبال افزایش تولید و صادرات هستند و تولیدات آنها بیشتر دانش‌بنیان است و محصولات خود را با ریال تولید می‌کنند و وابستگی کمتری به واردات و صرف ارز دارند. برگزاری ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در کنار دومین اجلاس […]

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟ 29 آوریل 2024

صندوق‌های قابل معامله عامل افت قیمت بیت‌کوین؟

اکوایران: صندوق‌های قابل معامله بیت‌کوین در هفته منتهی به ۷ اردیبهشت، سرمایه خروجی قابل توجهی را ثبت کردند؛ عاملی که بر قیمت بیت‌کوین نیز تأثیرگذار بوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.