یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 31635
  • 08 اکتبر 2023 - 2:13
  • 191 بازدید
  • ۰ دیدگاه

دلار و سکه غش کردند

دلار و سکه غش کردند
دلار و سکه غش کردند

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز و سکه در روز شنبه انتحاری عمل کردند. قیمت دلار با رشد ۵۰۰ تومانی وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد و قیمت سکه هم با رشد بیش از ۸۰۰ هزار تومانی به کانال ۲۸ میلیون رسید.  با افزایش در بازار ارز و سکه قیمت‌ها به نرخ ۱۰۵ روز پیش یعنی هفته […]

معامله‌گران می‌گویند بازار ارز و سکه در روز شنبه انتحاری عمل کردند. قیمت دلار با رشد ۵۰۰ تومانی وارد کانال ۵۰ هزار تومان شد و قیمت سکه هم با رشد بیش از ۸۰۰ هزار تومانی به کانال ۲۸ میلیون رسید. 

با افزایش در بازار ارز و سکه قیمت‌ها به نرخ ۱۰۵ روز پیش یعنی هفته اول تیر رسید. در آن زمان گفته می‌شد کودتای واگنر قیمت‌ها را به اینجا رساند. قبل از آن هم حوالی ۱۷ خرداد نرخ در سطوح فعلی بود. معامله‌گران می‌گویند هرچه سه ماه خالیفروشی کرده بودند یک روزه همه را پس گرفت.

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۱۵ مهر ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
نگرانی معامله گران طلا از کاهش ۰٫۵ واحد درصدی نرخ بهره: فلز زرد افت کرد 07 سپتامبر 2024

نگرانی معامله گران طلا از کاهش ۰٫۵ واحد درصدی نرخ بهره: فلز زرد افت کرد

اکوایران: داده‌های مربوط به اشتغال آمریکا سبب شد انتظارات معامله گران جهانی بازار طلا نسبت به دو مرحله کاهش نرخ بهره از سوی فدرال رزرو در ماه جاری تقویت شود؛ مساله‌ای که به گفته تحلیلگران برای این بازار خوب نیست.

دوگانه عشقی و همتی در بورس 07 سپتامبر 2024

دوگانه عشقی و همتی در بورس

اکوایران: در چند روز گذشته ماجرای وام اعضای هیئت مدیره سازمان بورس که توسط عبدالناصر همتی وزیر اقتصاد در شبکه ایکس افشا شد، جزء پربازدیدترین اخبار در حوزه اقتصادی بوده است. این اقدام ضمن آن‌که انتقادات شدیدی علیه مجید عشقی در پی داشت، خود همتی را هم بدون انتقاد نگذاشت.

زنگ هشدار برای فدرال رزرو: اشتغال آمریکا کمتر از انتظارات رشد کرد 07 سپتامبر 2024

زنگ هشدار برای فدرال رزرو: اشتغال آمریکا کمتر از انتظارات رشد کرد

اکوایران: براساس تازه ترین داده‌ها، آمریکا ماه گذشته ۱۴۲ هزار استخدام جدید داشته است که بسیار پایین تر از انتظارات بود و می‌تواند چشم انداز کاهش ۰٫۵ درصدی نرخ بهره در ماه جاری را تقویت کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.