پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 38379
  • 31 اکتبر 2023 - 2:11
  • 141 بازدید
  • ۰ دیدگاه

خستگی‌ناپذیری بیت‌کوین در صعود؛ خبری از ریزش قیمت نخواهد بود

خستگی‌ناپذیری بیت‌کوین در صعود؛ خبری از ریزش قیمت نخواهد بود
خستگی‌ناپذیری بیت‌کوین در صعود؛ خبری از ریزش قیمت نخواهد بود

اکوایران: یک شرکت تحلیل که در زمینه بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند اعلام کرده روند صعودی بیت‌کوین متوقف نمی‌شود و همچنان ادامه خواهد داشت.

به گزارش اکوایران، قیمت بیت‌کوین به عنوان ارز دیجیتال پیشرو از نظر ارزش بازار، در سال جاری میلادی دو برابر شده و به بیش از ۳۴ هزار دلار رسیده است.

به نوشته کوین‌دِسک، شرکت تحلیلی «اینتو دِ بلاک» اعلام کرده با وجود افزایش قابل توجه بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳، بازار هیچ نشانه‌ای از برافروختگی بیش از حد ندارد؛ خبری مثبت برای معامله‌گرانی که پیش‌بینی می‌کنند بیت‌کوین به روند افزایشی خود ادامه می‌دهد.

دیدگاه این شرکت تحلیلی براساس شاخصی به نام نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته است که فاصله بین ارزش بازار بیت‌کوین و سرمایه به دست‌آمده را اندازه‌گیری می کند.

این نسبت در حال حاضر ۱۷۰ درصد است که به طور قابل توجهی پایین‌تر از آستانه ۳۰۰ درصدی است که از لحاظ تاریخی نشان‌دهنده زمانی است که بازار به قله خود رسیده و پس از آن روند نزولی آغاز می‌شود.

در حال حاضر نسبت ارزش بازار بیت کوین به ارزش تحقق یافته نشان می‌دهد که بیت‌کوین با وجود رسیدن به بالاترین حد سالانه خود، هنوز دچار برافروختگی نشده است.

هم‌اکنون نسبت ارزش بازار به ارزش تحقق‌یافته بیت‌کوین ۱۷۰ درصد است که فاصله زیادی با آستانه ۳۰۰ درصدی دارد؛ به عبارت دیگر، روند افزایش قیمت بیت‌کوین همچنان ادامه خواهد داشت.

تازه‌ترین قیمت بیتکوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‎کوین در روز دوشنبه (۸ آبان) از ۳۴ هزار و ۸۹ دلار تا ۳۴ هزار و ۸۵۳ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‎کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت این رمزارز حدود ۴۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۷ میلیارد و ۶۲ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۱۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۱۷۷۸ تا ۱۸۲۹ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، بیش از ۱۷۹۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۷ میلیارد و ۵۱ میلیون دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
در صندوق‌های طلا چه خبر است؟ / مداخلات ارزی بازارساز برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد 09 مه 2024

در صندوق‌های طلا چه خبر است؟ / مداخلات ارزی بازارساز برای کنترل نوسانات بازار ارز تمدید شد

بازار از پشت خط هرات علامت کاهش گرفت/ دلار هرات در حمایت از کف هت‌تریک کرد/ حس بازار به سفر گروسی مثبت شد اما معامله‌گران منتظر گزارش شورای حکام هستند/ در صندوق‌های طلا چه خبر است؟

شرکتی که بیش از هر کشوری بیت‌کوین در اختیار دارد 09 مه 2024

شرکتی که بیش از هر کشوری بیت‌کوین در اختیار دارد

اکوایران: شرکت آمریکایی مایکرواستراتژی اخیرا تعداد قابل توجهی بیت‌کوین خریداری کرده که باعث شده این شرکت بیش از هر کشوری در جهان، بیت‌کوین در اختیار داشته باشد.

09 مه 2024

تمدید روادید حضور ارزی در اسلامبول

بازار ارز و سکه همچنان در بازه حبس شده خودش در حال نوسان رفت و برگشتی است. از هفته گذشته قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه برای سومین بار به کف حمایتی خودش رسید و باز هم در شکستن آن ناکام بود.  بحث داغ بازار همچنان تعطیلی طلافروشان بود. با همه اخباری که در پشت […]

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.