جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 41682
  • 09 نوامبر 2023 - 20:12
  • 123 بازدید
  • ۰ دیدگاه

تامین مالی جمعی چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذار

تامین مالی جمعی چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذار
تامین مالی جمعی چالش‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذار

علی عمیدی مدیرعامل شرکت کارن کراد اظهار کرد: تامین مالی جمعی جایگاه یک ابزار را دارد تا بتواند سرمایه‌های خرد مردم را به کسب و کارها وارد کند.  گلناز شانه‌بند معاون تامین مالی اظهار کرد: گروه مالی فیروزه با سابقه ۲۰ ساله از اولین‌ها در اکوسیستم نوآوری بود و نگاه کار آفرینی در آن وجود […]

علی عمیدی مدیرعامل شرکت کارن کراد اظهار کرد: تامین مالی جمعی جایگاه یک ابزار را دارد تا بتواند سرمایه‌های خرد مردم را به کسب و کارها وارد کند. 

گلناز شانه‌بند معاون تامین مالی اظهار کرد: گروه مالی فیروزه با سابقه ۲۰ ساله از اولین‌ها در اکوسیستم نوآوری بود و نگاه کار آفرینی در آن وجود دارد. ما این فرصت را در اختیار شرکت‌های کوچک برای تامین مالی  قرار می دهیم و این ابزار نقطه قوتی برای شرکت های کوچک و متوسط است.

پرستو پژوتن مدیر کسب و کار شرکت سبدگردان دیبا بیان کرد: در بحث ریسک این کار بسیاری از شرکت‌ها ضمانت نامه دارند و چون سودهایی بالاتر از سود بانکی می دهند از جذابیت بالایی برخوردار هستند.

علیرضا توکلی کاشی مدیر عامل توسعه کانون نهادهای سرمایه‌گذاران ایران نیز اظهار کرد: تامین مالی جمعی برای شرکت‌های کوچک انجام می شود که جای خالی آن احساس می شد.

علی رحیمی مدیرعامل گروه اقتصادی بانک ملی نیز بیان کرد: در دنیا خیلی از استارتاپ‌ها برای تامین منابع به سراغ تامین مالی جمعی می روند اما در ایران با توجه به محدودیت ها، هزینه تامین مالی کمتر از ۵۰۰ میلیارد تومان  را بالا برده است.

#کیش_اینوکس_۲۰۲۳

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان 02 مه 2024

پایان دعوای سازمان امور مالیاتی با طلافروشان

اکوایران: سرانجام پس از اعتراض فعالان صنفی طلا و جواهر، سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد که این افراد به ثبت همزمان صورت‌حساب الکترونیکی در ۲ سامانه مودیان و جامع تجارت الزامی ندارند و ثبت در یکی از این سامانه‌ها کافی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.