سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 49643
  • 16 دسامبر 2023 - 2:12
  • 74 بازدید
  • ۰ دیدگاه

جی‌پی مورگان: اتریوم در سال ۲۰۲۴ مچ بیت‌کوین را می‌خواباند

جی‌پی مورگان: اتریوم در سال ۲۰۲۴ مچ بیت‌کوین را می‌خواباند
جی‌پی مورگان: اتریوم در سال ۲۰۲۴ مچ بیت‌کوین را می‌خواباند

اکوایران: بانک جی‌پی مورگان پیش‌بینی کرده رمزارز اتریوم در سال ۲۰۲۴ می‌تواند عملکرد بهتری از بیت‌کوین داشته باشد.

به گزارش اکوایران، بانک آمریکایی جی‌پی مورگان علی رغم ابراز احتیاط کلی در مورد بازارهای کریپتو در سال آینده، پیش‌بینی کرده که اتریوم در سال ۲۰۲۴ عملکرد بهتری از بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشد.

به نوشته بِلاک، تحلیل‌گران این بانک اضافه شدن نوع جدیدی از تراکنش به اتریوم موسوم به (Protodanksharding) در نیمه اول سال ۲۰۲۴ را که شکل کارآمدتری از اشتراک‌گذاری را برای اتریوم ارائه می‌دهد، به عنوان یک کاتالیزور مهم برای این ارز دیجیتال برجسته می‌کنند. این ویژگی باعث کاهش هزینه‌های تراکنش‌ها با اتریوم می‌شود.

جی پی مورگان این ارتقا را حرکتی قابل توجه در جهت بهبود فعالیت شبکه اتریوم و افزایش عملکرد آن در اکوسیستم کریپتو می‌داند که به این رمزارز کمک می‌کند تا در بازار ارزهای دیجیتال عملکرد خوبی داشته باشد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز جمعه (۲۴ آذر) از ۴۱ هزار و ۶۹۷ دلار تا ۴۳ هزار و ۸۰ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، حدود ۴۲ هزار و ۷۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از ۸۰۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۹/۸۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۴ درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۲۲۵ دلار تا ۲ هزار و ۳۱۷ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۲ هزار و ۲۴۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود ۴۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۰/۲۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، حدود ۵ درصد کاهش یافته است. 

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ماتم سهامداران در سالگرد سقوط بزرگ/ سیگنال اونس به صندوق‌های طلا 06 مه 2024

ماتم سهامداران در سالگرد سقوط بزرگ/ سیگنال اونس به صندوق‌های طلا

اکوایران: یکسال قبل در چنین تاریخی بازار سرمایه دفتر معاملات سبز چندماهه را بست و به یکباره فرو ریخت.

بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟ 06 مه 2024

بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟

اکوایران: به عقیده فنی‌های بازار، در روز دوشنبه مرز ۴۱ میلیون تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند، احتمال رسیدن آن به نیمه کانال یاد شده وجود دارد. در غیر این صورت، اگر پایین این مرز تثبیت دهد در گام اول، عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۴۰ میلیون تومان و در گام دوم، تا کف کانال یاد شده محتمل است.

موضوعات مهم بازار ارز و سکه 06 مه 2024

موضوعات مهم بازار ارز و سکه

بازار ارز به کف رسیده اما جان صعود ندارد/ طلا فشار فروش را پشت گوشش حس می‌کند/ قدیمی‌ها به جوان‌ها هشدار می‌دهند حواسشان به چپ و راست شدن در بازار باشد/ نقطه مشترک همه دلارها ۶۰ شد/ برای بازار ارز و سکه چه موضوعاتی مهم است؟

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.