دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 50758
  • 20 دسامبر 2023 - 20:13
  • 64 بازدید
  • ۰ دیدگاه

شایعه در بازار طلا/ دو پیش بینی از قیمت سکه

شایعه در بازار طلا/ دو پیش بینی از قیمت سکه
شایعه در بازار طلا/ دو پیش بینی از قیمت سکه

اکوایران: تکنیکالیست‌ها معتقدند سکه امامی در حال حاضر مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش‌روی خود دارد و از طرف دیگر در صورتی که مرز ۲۹ میلیون تومان را از دست دهد، احتمال عقب‌نشینی تدریجی تا پله هشتم کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل است.

به گزارش اکوایران، روز گذشته قیمت سکه امامی نسبت به دوشنبه نوسان خاصی را ثبت نکرد و با ۲۹ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش رسید. سکه‌‌بازان می‌گویند که فلز گران‌بهای داخلی به لبه پرتگاه رسیده و درصورتی‌که شیب نزولی دلار بیشتر شود احتمال سقوط سکه به کانال ۲۸ میلیون تومان وجود دارد. قیمت دلار در معاملات نقدی روز گذشته تا کف کانال ۵۰ هزار تومان پایین آمده بود.  

تکنیکالیست‌ها معتقدند سکه امامی در حال حاضر مرز ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را پیش‌روی خود دارد و از طرف دیگر در صورتی که مرز ۲۹ میلیون تومان را از دست دهد،  احتمال عقب نشینی تدریجی تا پله هشتم کانال ۲۸ میلیون تومان محتمل است.

البته ذکر این نکته ضروری است که کاهش سکه تا سطح یاده شده مستلزم خبرهای قوی‌ از نظر سیاسی است. با این حال اگر طلا و دلار امروز مسیر رشد را دنبال کنند این اتفاق می‌تواند روند کاهشی سکه را تا حدودی تعدیل کند.

قیمت طلای جهانی در معاملات دیروز ترمز برید و تا ۲۰۴۶ دلار بالا رفت؛ اما در زمان تدوین این نگارش با ۲۰۴۰ دلار معامله شد که تقریباً ۱۴ دلار افزایش را تجربه کرده است.

برخی از معامله‌گران می‌گفتند که سال ۲۰۲۴ سال طلا و اونس است و بهترین سرمایه‌گذاری در سال آینده طلا خواهد بود اما یک شایعه در بازار دست‌به‌دست می‌شد؛ خبری که در رابطه با ثبت تمامی معاملات طلا در سامانه تجارت بود. در این شایعه گفته می‌شد تمامی خریداران طلا از خانگی گرفته تا خرده فروش‌ها موظف هستند آن را در سامانه تجارت ثبت کنند و در زمان فروش باید ۲۵ درصد از  سود (تفاوت قیمت خرید و فروش) را مالیات دهند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
عیار سکه‌های مبادله چند است؟ 29 آوریل 2024

عیار سکه‌های مبادله چند است؟

دلار در بازار ارز به قیمت اسفند پارسال برگشت/ نفس دلار در پشت خط گرفت/ معامله‌گران می‌گویند حجم تزریق بازار ساز بالاست/ ورود پول به صندوق‌های طلا رکورد میانگین سه ماهه را شکست/ عیار سکه‌های مبادله چند است؟

درخشش طلا در سایه‌های اقتصادی/ چگونگی افزایش جذابیت طلا در برابر بی‌ثباتی‌های جهانی! 29 آوریل 2024

درخشش طلا در سایه‌های اقتصادی/ چگونگی افزایش جذابیت طلا در برابر بی‌ثباتی‌های جهانی!

اکوایران: قیمت طلا به دلیل انتظارات کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو و تقاضای سرمایه‌گذاری در شرایط بی‌ثباتی جهانی انتظار می‌رود که در کوتاه‌مدت افزایش یابد. در میان‌مدت، پیش‌بینی‌ها نشان از احتمال رسیدن قیمت طلا به بیش از ۲۵۰۰ دلار در هر اونس تا پایان سال ۲۰۲۴ می‌دهند.

روند عجیب بازار ارز و سکه/ اثر اعتصاب بنکداران طلا بر معاملات 29 آوریل 2024

روند عجیب بازار ارز و سکه/ اثر اعتصاب بنکداران طلا بر معاملات

برخی معامله‌گران معتقدند با اعتصاب بازار طلا، از عمق این بازار کاسته شد و بازار طلا و ارز نزولی پیش رفتند. در روز یکشنبه بازار ارز و سکه دچار اشباع فروش سنگین شدند اما از حجم اشباع کاسته نشد که حرکت عجیبی بود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.