سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 54395
  • 07 ژانویه 2024 - 2:12
  • 53 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ایلان ماسک تاج‌وتخت خود را به یک میلیاردر بیت‌کوین می‌بازد؟‎

ایلان ماسک تاج‌وتخت خود را به یک میلیاردر بیت‌کوین می‌بازد؟‎
ایلان ماسک تاج‌وتخت خود را به یک میلیاردر بیت‌کوین می‌بازد؟‎

اکوایران: در این گزارش به یک سناریو اشاره شده است که در آن یکی از دارندگان بیت‌کوین می‌تواند با عبور از ایلان ماسک، عنوان ثروتمندترین فرد جهان را از آن خود کند.

به گزارش اکوایران، این گمان وجود دارد که ساتوشی ناکاموتو – خالق بیت‌کوین – حدود ۱/۱ میلیون بیت‌کوین در اختیار دارد.

به نوشته کوین‌تلگراف، این بدان معناست که اگر قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال شش رقمی شود، نخستین تریلیونر جهان ایلان ماسک نخواهد بود و یکی از دارندگان بیت‌کوین این عنوان را از آن خود خواهد کرد.

 در این میان، دیگر دارندگان شناخته‌شده بیت‌کوین نیز توانسته‌اند با رشد چشمگیر قیمت این ارز دیجیتال در ۱۵ سال گذشته، میلیاردها دلار به جیب بزنند. یکی از این افراد، مایکل سِیلور – رئیس شرکت «مایکرو استرتجی» – است که با سرمایه‌گذاری در این رمزارز، ۲/۶ میلیارد دلار به دست آورده است.

در حال حاضر، ارزش تمام بیت‌کوین‌هایی که مایکل سیلور در اختیار دارد حدود ۹ میلیارد دلار برآورد شده، این در حالیست که ثروت خالص ایلان ماسک حدود ۲۱۹ میلیارد دلار تخمین زده شده است. با توجه به این موضوع، آقای سیلور تنها در صورتی می‌تواند از ایلان ماسک به عنوان ثروتمندترین فرد جهان سبقت بگیرد که قیمت بیت‎کوین به حدود یک میلیون و ۵۴ هزار دلار برسد که ۲۴ برابر بیشتر از قیمت فعلی این رمزارز است.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز شنبه (۱۶ دی) از ۴۳ هزار و ۴۲۴ دلار تا ۴۴ هزار و ۲۰۳ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، حدود ۴۴ هزار و ۱۰۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۸/۶۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۳ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از ۲ هزار و ۲۱۷ دلار تا ۲ هزار و ۲۶۹ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۰ شب به وقت ایران، حدود ۲ هزار و ۲۵۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۲۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۶/۸۷ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود ۲ درصد کاهش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه 30 آوریل 2024

سنگ‌اندازی طلا در مسیر سکه

اکوایران: شواهد حکایت از آن دارد که قیمت اونس طلا با ریزش ۱۵ دلاری در حدود ۲۳۲۸ دلار معامله می‌شود. بنابراین، به نظر می‌رسد سکه‌بازان امروز از سمت بازار طلا شانسی برای صعود ندارد.

تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟ 30 آوریل 2024

تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

قیمت دلار و سکه از کف تزریقی برگشت/ صندوق‌های طلا سبزپوش شدند/ حباب سکه به ۸ میلیون رسید/ اعتصاب بنکدارهای طلا به سومین روز رسید/ تحلیل فنی ربع سکه، چه روندی را نشان می‌دهد؟

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟ 30 آوریل 2024

سیگنال پشت خطی به قیمت دلار/ خبر خوش ارزی چیست؟

در پشت خط دوشنبه افزایش قیمت دلار هرات ادامه دار شد و مرز کانال ۶۱ هزار تومان رسید. همچنین در پشت خط خبر گشایش ارزی به بازار رسید.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.