منطقه آزاد مازندران تا ۶ ماه آینده اجرایی می شود
منطقه آزاد مازندران تا ۶ ماه آینده اجرایی می شود

ساری- فولادی، دبیر اجرایی منطقه آزاد تجاری مازندران گفت: طرح منطقه آزاد استان در قالب سه لکه حداکثر تا شش ماه آینده اجرایی می شود.

مجیدرضا فولادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به تصویب منطقه آزاد استان مازندران اظهار داشت مردم مازندران ۲۰ سال چشم انتظار تحقق منطقه آزاد بودند و با تلاش دولت این طرح اقتصادی انجام شد و در مهرماه امسال پس از طی مراحل قانونی این طرح به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد ابلاغ شد تا بتوانیم زیرساخت های لازم را برای شکل گیری آن پیگیری کنیم.

وی گفت: تمام تلاش های دبیرخانه این است که این فرایند نباید گرفتار مسائل اداری و بروکراسی شود و تلاش می کنیم طی شش ماه آینده منطقه آزاد را اجرا کنیم.

دبیر اجرایی منطقه آزاد تجاری مازندران افزود: طرح منطقه آزاد استان شامل بندر امیرآباد با هزار و ۶۰ هکتار بوده که اکنون به عنوان منطقه ویژه اقتصادی فعال است و باید طرح جامع آن تغییر کند، همچنین منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر نیز فعال است و در منطقه چپکرود با وسعت ۴۶۰ هکتاری باید طرح تفصیلی و جامع تهیه شود و زیرساخت های قانونی آن شکل گیرد.

فولادی افزود: با تمام ظرفیت تلاش می کنیم این فرصت را از دست ندهیم و با کمک متخصصان این مسیر رادر حداقل زمان طی کنیم و آرزوی فعالان اقتصای و مردم را به نتیجه برسانیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]