اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا؛ ازمیر شهری به دور از هیاهو و دوندگی‌های روزانه و محلی برای آرامش و کسب انرژی دوباره به دور از روزمرگی‌های کنونی است. ازمیر نگین دریای اژه است و به دلیل قرار گرفتن در موقعیتی خاص، همواره طرفدارانی دارد. یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای۶ روز […]

اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا؛ ازمیر شهری به دور از هیاهو و دوندگی‌های روزانه و محلی برای آرامش و کسب انرژی دوباره به دور از روزمرگی‌های کنونی است. ازمیر نگین دریای اژه است و به دلیل قرار گرفتن در موقعیتی خاص، همواره طرفدارانی دارد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای۶ روز سفر رفت و برگشت هوایی به ازمیر و اقامت در هتلkey  قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۵۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۷۶,۶۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این در حالی است که هتلIzmir Marriott Hotel برای همین مدت اقامت  در سفر رفت و برگشت به ازمیر قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۴۰,۱۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۶۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

تور هوایی ازمیر ( ۶ شب / مهر ماه ۱۴۰۲)
هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت / تومان
key ۵ ۲ تخته ۵۱,۲۰۰,۰۰۰
key ۵ ۱ تخته ۷۶,۶۰۰,۰۰۰

Hyatt Regency Izmir Istinyepark

۴ ۲ تخته ۴۴,۰۰۰,۰۰۰

Hyatt Regency Izmir Istinyepark

۴ ۱ تخته ۶۵,۹۰۰,۰۰۰

Izmir Marriott Hotel

۴ ۲ تخته ۴۰,۱۰۰,۰۰۰

Izmir Marriott Hotel

۴ ۱ تخته ۶۵,۶۰۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]