اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛بخارشو فناروری و قابلیت جدیدی می باشد که به تازگی به برخی ماشین های لباسشویی بازار اضافه شده که با استفاده از بخار آب با حرارت بالا در شستشوی لباس باعث افزایش رضایت شما از نتیجه شستشو می شود. بخارشو مزایای فراوانی نسبت به شستشوی معمولی دارد که در ادامه […]

اقتصاد آنلاین – فائزه امین پویا؛بخارشو فناروری و قابلیت جدیدی می باشد که به تازگی به برخی ماشین های لباسشویی بازار اضافه شده که با استفاده از بخار آب با حرارت بالا در شستشوی لباس باعث افزایش رضایت شما از نتیجه شستشو می شود. بخارشو مزایای فراوانی نسبت به شستشوی معمولی دارد که در ادامه به چگونگی کار و مزایای آن اشاره خواهیم کرد.

بخارشو معمولا در دو مرحله در شستشو اضافه میشود، بار اول در مرحله شستشوی اولیه همراه آب و مواد شوینده وارد دیگ شده و به شستشو میپردازد. حرارت بالای بخار باعث می شود مواد شوینده به کامل حل شود و اعماق لباس ها نفوذ پیدا کند و لکه ها را بهتر از شستشوی معمولی تمیز کند. بار دوم در مرحله شستشوی نهایی، به تنهایی بخار با حرارت بالا وارد دیگ شده و باعث می شود الیاف سازنده البسه نرم شده و چروک های شدید از هم بازتر شود. همچنین این حرارت بالا باعث ازبین رفتین مواد آلرژی زا از جمله گرده های گیاهان، موی حیوانات و … و ضدعفونی شدن لباس های شما می شود.

در بازار لوازم خانگی قیمت ماشین لباسشویی ۹ کیلویی جی پلاس ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است این در حالیست که قیمت ماشین لباسشویی بوش با ظرفیت ۱۰ کیلو مبلغ ۵۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

ضد عفونی کننده لباس ها !

بخار با حرار بسیار بالا باعث از بین رفتن اکثر ویروس ها می شود. لباس هایی که بیشتر در معرض خطر باکتری ها و ویروس هایی مثل کرونا هستند، با این قابلیت کاملا ضد عفونی شده و همانطور که گفته شد این مزیت به خاطر دمای بالای بخار می باشد.

امروزه یکی از مهم ترین دغدغه های مادران و خانواده ها، ویروس کروناست! ضدعفونی کردن لباس هایی که مشکوک به داشتن کرونا هست اگر با دقت لازم انجام نشود میتواند باعث صدمات جبران ناپذیر شود!! حرارت بالای بخار میتواند تا حدودی خیال ما را در مورد ضدعفونی کردن لباس ها راحت کند. افرادی که بیشتر احتمال وجود ویروس روی لباس هایشان وجود دارد مانند دکتر ها، خدمات و پرسنل بیمارستان ها، کارمندان مکان های پرتردد مانند بانک ها، ادارات و اماکن عمومی و … باید توجه خیلی بیشتری به این مسئله داشته باشند و تحقیقات بیشتر در رابطه با این موضوع داشته باشند تا برای خودشان و خانواده های عزیزشان مشکلی پیش نیاید.

در بازار لوازم خانگی قیمت ماشین لباسشویی ال جی با ظرفیت ۹ کیلوگرم ۴۷ میلیون تومان است این در حالیست که قیمت ماشین لباسشویی امرسان با ظرفیت ۷ کیلوگرم مبلغ ۱۶,۷۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

حالا با توجه به کیفیت و سابقه برند و همچنین خدمات پس از فروش آن و پیدا کردن قطعات اصل یک دستگاه مصرفی مثل ماشین لباسشویی در خانه انتخاب شما کدام است لباسشویی ایرانی می خرید یا خارجی؟

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع لباسشویی
برند مدل ظرفیت/کیلوگرم قیمت/ تومان
دوو DWK-CH۷۰۰S ۷

۱۵,۴۵۰,۰۰۰

ال جی WM-۹۴۶S ۹

۴۷,۰۰۰,۰۰۰

امرسان  FS۱۱ND ۸ ۲۳,۰۰۰,۰۰۰
بست BWD-۷۱۵۱N ۷

۱۳,۲۰۰,۰۰۰

امرسان F۷۰۱۱۸U ۷

۱۶,۷۰۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]