اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا؛ سینک‌ سرامیکی دست ساز برای آشپزخانه‌های سبک سنتی ایده‌آل هستند و حس ابریشمی و ساخت عالی را با هم ترکیب می‌کنند تا یک مرکز چشمگیر ایجاد کنند. توجه زیاد به جزئیات در فرآیند تولید و انعطاف پذیری طبیعی مواد مورد استفاده به این معنی است که سینک‌های سرامیکی مقاومت و […]

اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا؛ سینک‌ سرامیکی دست ساز برای آشپزخانه‌های سبک سنتی ایده‌آل هستند و حس ابریشمی و ساخت عالی را با هم ترکیب می‌کنند تا یک مرکز چشمگیر ایجاد کنند. توجه زیاد به جزئیات در فرآیند تولید و انعطاف پذیری طبیعی مواد مورد استفاده به این معنی است که سینک‌های سرامیکی مقاومت و دوام پایداری را ارائه می دهند.

سینک‌های سرامیکی می‌توانند ظاهر بسیار متنوع‌تر و سنتی‌تری به آشپزخانه ارائه کنند، به‌ ویژه جایی که از رنگ‌های متضاد یا یراق آلات کلاسیک استفاده می‌شود. دوام و سهولت تمیز کردن مشابه سینک‌های استیل ضد زنگ است و مزیت افزوده آن مقاومت بیشتر در برابر مواد شیمیایی و همچنین مقاوم در برابر حرارت، خراش و لکه است. سینک‌ ظرفشویی سرامیکی در خواص سنتی‌تر بسیار عالی به نظر می‌رسند این مدل سینگ سرامیکی در آشپزخانه‌های خانه‌های کشاورزی بریتانیا بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد نه در ایران.

مزایا و معایب سینک سرامیکی

سینک های سرامیکی آشپزخانه هنوز هم انتخاب سنتی ها هستند. تقریباً به هر آشپزخانه ای به سبک سنتی بروید یک سینک ظرفشویی سرامیکی پیدا خواهید کرد و به لطف دوام آنها، این احتمال وجود دارد که به اندازه قدمت آن آشپزخانه در آنجا مورد استفاده قرار میگرفته است. یک سینگ سرامیکی که به خوبی نگهداری می شود می تواند یک عمر دوام بیاورد، و به لطف تمیز کردن آسان و همچنین مقاوم بودن در برابر حرارت، می تواند به زیبایی روزی که آن را خریده اید به نظر برسد.

    این مدل سینک های سرامیکی متاسفانه در بازار ایران راهی پیدا نکرده اند و اکثر کاربران سینک‌های گرانیتی را با سینکهای سرامیکی اشتباه میگیرند.

در بازار لوازم خانگی سینک ظرفشویی فورنیکو مدل fs ۴۳۸ روکار مبلغ ۷,۳۰۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت سینک ظرفشویی ایلیا استیل مبلغ ۱۳ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان اعلام شده است.

برای اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس “لوازم خانگی” در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است قیمت یخچال فریزر در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

قیمت انواع سینک
برند مدل و مشخصات جنس قیمت / تومان
 فورنیکو fs ۴۳۸ روکار کورین

۷,۳۰۰,۰۰۰

 لیگوریا کلکته توکار گرانیتی ۵,۳۰۰,۰۰۰
فورنیکو fs ۶۴۴ روکار کورین

۸,۰۰۰,۰۰۰

اسمارت پیانویی پوست ماری ۷۵۴۶ توکار استیل

۲۶,۰۰۰,۰۰۰

بنتو مدل B۱۰۴ G توکار استیل

۱۶,۲۰۰,۰۰۰

ایلیا استیل  ۶۰۳۰ توکار استیل

۱۳,۳۵۰,۰۰۰

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]