به گزارش اقتصاد آنلاین، ابتکار برگزاری نمایشگاه ایپاس از سال ۱۳۸۰ با تدبیر و ایده سردار فرماندهی محترم وقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که درهمان سال اولین دوره این نمایشگاه با عنوان IPAS ۲۰۰۲ در اسفندماه سال ۱۳۸۰ با موضوع لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما به […]

به گزارش اقتصاد آنلاین، ابتکار برگزاری نمایشگاه ایپاس از سال ۱۳۸۰ با تدبیر و ایده سردار فرماندهی محترم وقت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت که درهمان سال اولین دوره این نمایشگاه با عنوان IPAS ۲۰۰۲ در اسفندماه سال ۱۳۸۰ با موضوع لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما به وسیله محصولات ۱۹ کشور جهان برگزار گردید. نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی ایمنی و امنیتی ایپاس سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه لوازم و تجهیزات پلیسی، ایمنی و امنیتی برپا گردیده و فرصت بسیار مغتنمی را برای شرکت های فعال در این صنعت قرار دهد و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازارها و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت ها و نوآوری های آتی خود را هدایت نمایند.

در بیستمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پلیس، شرکت ماد امواج آریا نیز حضور خواهد یافت. ماد امواج آریا، شرکت واردات و تولید قطعات و محصولات با کیفیت و بروز در حوزه ی تکنولوژی با اولویت محصولات حفاظت و امنیت (دوربین مداربسته، دستگاههای ضبط کننده، دزدگیر و لوازم جانبی) و لوازم جانبی موبایل همین طور خدمات پس از فروش است. این شرکت از دوازده سال پیش در دهه ۸۰  با یک تیم پنج نفری به عنوان وارد کننده ی لوازم جانبی موبایل و کالاهای مرتبط به حوزه فناوری و کامپیوتر آغاز به کار کرده است و سپس با بومی سازی محصولات به تولید کننده داخلی تبدیل شده است. شرکت ماد امواج آریا با پویایی خود توانسته است با تولید دوربین های مداربسته بر اساس کیفیتی با استاندارد بین المللی سهمی در کاهش وابستگی این محصولات به خارج از کشور ایفا نماید. این مجموعه به دلیل طیف گسترده ی تقاضا در حوزه ی فعالیت خود و همچنین در راستای کار آفرینی ضمن همکاری و مشارکت با شرکت های خارجی اقدام به احداث و بهره برداری از مجموعه تولیدات داخلی شامل تولید دوربین های مداربسته، DVR و محصولات مربوطه با کنترل کیفی بالا کرده است.

از محصولات حفاظت و امنیتی این شرکت میتوان به دوربین های مداربسته ی ۳ BB antennas، ۳ آنتن بیبی کم و دستگاه های ضبط کننده اشاره کرد. این شرکت در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۲ حضور فعال داشته است و مورد تقدیر و توجه بازدیدکنندگان بوده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]