به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: حماس جنگی را آماده کرد تا اراده ما را برای زندگی در صلح بازدارد. شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم و جنگ ما برای حفظ میهن است و باید در آن پیروز شویم. وی مدعی شد: مراحل دیگری نیز وجود خواهد […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: حماس جنگی را آماده کرد تا اراده ما را برای زندگی در صلح بازدارد. شرایط سختی را پشت سر می‌گذاریم و جنگ ما برای حفظ میهن است و باید در آن پیروز شویم.

وی مدعی شد: مراحل دیگری نیز وجود خواهد داشت که آنها را اجرا خواهیم کرد و در آنها پیروز خواهیم شد. ما شرایط را برای تداوم نبرد مهیا خواهیم کرد.

گالانت همچنین ادعا کرد: اهداف ما دقیق هستند و ما حملاتی را به زیرساخت‌های جنبش حماس ترتیب دادیم.

وی ادامه داد: ما ظرف ۲۴ ساعت، به سمت یک حمله رو به رشد از هوا، دریا و زمین حرکت کردیم. عملیات زمینی به زودی در صورت مهیا شدن شرایط انجام خواهد شد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ما بیش از ۲۰۰ مفقودی و ربوده شده داریم و تمام تلاش خود را برای بازگرداندن آنها به کار می‌بندیم. ما برای پیشروی در شمال آماده‌ایم و نیروی هوایی نیز برای این کار آماده است.

گالانت گفت: ما تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرا و افراد ربوده شده انجام خواهیم داد. ما جنگ را در دو جبهه مدیریت می‌کنیم و برای هر تحولی در شمال آماده‌ایم. نیروهای ما در آمادگی کامل هستند و عملیات نظامی زمینی در زمان مناسب آغاز خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]