همچنین مسافران با انتخاب یکی از این استان‌ها، اقامت چند روزه در آن را برنامه‌ریزی می‌کنند تا کمی از شلوغی شهر فاصله بگیرند. به‌طور مثال با اجاره ویلا در ساری می‌توان از نزدیک جاذبه‌ها و مناطق دیدنی اطراف ساری را دید و خاطراتی لذت‌بخش با خود به همراه برد. در ادامه برخی از تفریحات جذاب […]

همچنین مسافران با انتخاب یکی از این استان‌ها، اقامت چند روزه در آن را برنامه‌ریزی می‌کنند تا کمی از شلوغی شهر فاصله بگیرند. به‌طور مثال با اجاره ویلا در ساری می‌توان از نزدیک جاذبه‌ها و مناطق دیدنی اطراف ساری را دید و خاطراتی لذت‌بخش با خود به همراه برد. در ادامه برخی از تفریحات جذاب و هیجان‌انگیز در شمال ایران و شهرهای مختلف آن را باهم مرور می‌کنیم.

فرودگاه تفریحی

اگر قصد دارید به مازندران سفر کنید پیشنهاد می‌کنیم که از فرودگاه تفریحی آن نیز دیدن نمایید. با اجاره ویلا در ساری می‌توانید در نزدیکی این فرودگاه اقامت کنید و خودتان را برای تفریحی جذاب در فرودگاه آماده کنید. دراصل این فرودگاه بهترین مکان برای کسانی است که رویای پرواز در سر دارند.

این فرودگاه تفریحی در مازندران، چالوس، تنکابن واقع‌شده و رویای پرواز بر فراز جنگل‌های سرسبز و زیبای شمال را با امکانات ویژه در کنار کادری مجرب برای دوستداران پرواز آماده می‌کند. در این مجموعه انواع پاراگلایدر تا بالگرد، بالون، کایت و چتر فراهم است و می‌توانید تجربه متفاوت پرواز روی جنگل‌های نمک آبرود را در برنامه سفرتان قرار دهید. البته توجه داشته باشید که در روزهای با شرایط ناهموار مانند هوای بارانی، طوفانی و ابری، امکان اجازه پرواز وجود ندارد.

 پارک قصر بازی رشت

پارک بازی قصر رشت یکی از مکان‌های تفریحی گیلان است. شهر رشت به‌دلیل باران‌های زیاد، خوراکی‌های خوشمزه و جاذبه‌های طبیعی شهرت دارد. دراین میان پارک قصر بازی هم مهیجان و تفریح را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این شهربازی سرپوشیده از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را شروع کرده است. همچنین در این مجموعه تفریحی امکاناتی مانند بولینگ، بیلیارد، کافی‌شاپ، سالن آمفی‌تئاتر، رستوران و بازی‌های مهیج  و متنوع وجود دارد تا لذتی متفاوت را در سفر به رشت و شمال ایران تجربه کنید. پارک قصر بازی رشت در کیلومتر ۵ جاده انزلی قرار دارد و با اقامت در واحدهای اقامتی مانند هتل، سوئیت، ویلا یا اقامتگاه‌های بومگردی می‌توانید در این شهر ساکن شوید.

 تله کابین لاهیجان

تفریحات جذاب برای سفر به شمال

تله کابین لاهیجان، یکی از بازی‌ها و سرگرمی‌های پرطرفدار شمال ایران است. جالب است بدانید که شیطان کوه لاهیجان یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی در شمال است و همیشه تعداد زیادی از گردشگران در این تله کابین اوقات فراغت و تفریح را پشت‌سر می‌گذارند. برای اینکه شما هم خودتان را به بالای شیطان کوه برسانید و منظره زیبای شهر و استخر لاهیجان را تماشا کنید، فقط کافی است که سوار تله کابین شوید. این تله کابین دارای۳۳ کابین ۶ نفره است و مسافت ۱۵۰۰ متری از بام سبز لاهیجان تا قله تاج‌خروس را در مدتی معادل با  ۲۰ دقیقه طی می‌کند.

سرزمین رویاهای محمودآباد

سرزمین رویاها یا پلاژ خط آهی محمودآباد یکی از مناطق تفریحی در این شهر ساحلی است. رفتن به پلاژ طرفداران زیادی دارد و سرزمین رویاها یا پلاژ خط آهی محمودآباد یکی از جاهای دیدنی و تفریحی این شهر ساحلی است که گردشگران زیادی  را همه روزه به سمت خود جذب می‌کند. این پلاژ ساحلی محل مناسبی برای شنای خانم‌ها، آقایان و کودکان است. علاوه بر آن شهربازی مدرن و پیشرفته‌ای در آن ساخته شده که بیشتر از همه مخصوص افرادی است که سرگرمی‌های را جستجو می‌کنند. درضمن سینما ۶ بعدی، سقوط آزاد، سفینه فضایی، پاندل و قطار و سرسره از پرطرفدارترین بازی‌های این مجموعه هستند.

 اسکله تفریحی بابلسر

اسکله تفریحی بابلسر یکی از بهترین مناطق برای ماهیگیری و قایق‌سواری است . در اینجا می‌توانید تجربه متفاوتی از ماهیگیری و قایق‌سواری را داشته باشید و لذت ببرید. همچنین در این اسکله رودخانه‌ای به‌طرف دریای خزر جریان دارد و  با اجاره قایق میتوانید خودتان را به مسیر آب بسپارید و از لحظه‌های آرام لذت ببرید. علاوه بر آن دکه‌های زیادی کنار این اسکله وجود دارد که چای و نوشیدنی‌های خوشمزه و تازه‌دم می‌فروشند و بهترین انتخاب برای بیرون کردن خستگی را از تن مسافرها هستند. جالب است بدانید که هزینه بازدید از اسکله تفریحی بابلسر رایگان است. بنابراین می‌توانید بدون پرداخت هزینه و به‌صورت کاملا رایگان لحظاتی خوش برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

پاراگلایدر هزارپیچ گرگان

پاراگلایدر هزار پیچ گرگان به شما این امکان را می‌دهد تا فرصت تماشای طبیعت از زاویه‌ای دیگر داشته باشید. اگر شما هم دوست دارید در سفر به شمال ایران تفریحاتی متفاوت و هیجان‌انگیز را تجربه کنید، پاراگلایدر هزارپیچ گرگان بهترین گزینه است. سایت پاراگلایدر هزارپیچ در تپه‌های هزارپیچ قرار گرفته و با توجه به ارتفاع ۲۵۰ متری خود، برای پرواز با وسیله‌های مختلف مناسب است. درعین‌حال هزینه استفاده از پاراگلایدر بسته به مدت‌زمان متغیر است.

تفریحات جذاب برای سفر به شمال

 تفریحات جذاب برای سفر به شمال اسکله تفریحی بندر ترکمن

اسکله تفریحی بندر ترکمن در نزدیکی مرکز شهر ترکمن واقع شده و فقط حدود ۱۵ دقیقه از آن فاصله دارد. این اسکله تفریحی یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تفریحی شهر ترکمن است و تفریحاتی مانند قایق‌سواری و ماهیگیری را می‌توانید در آن تجربه کنید. همچنین شاید بد نباشد که غروب خورشید و منظره‌ای زیبای آن را در آرامش این ساعت از شبانه‌روز در بندر ترکمن شاهد باشید. درعین‌حال اگر دوست دارید سوغات محلی ترکمن را تهیه کنید، کافی است به بازارچه محلی نزدیک اسکله بروید.

جاذبه‌های دیدنی و تفریحی در شمال ایران و شهرهای مختلف آن بسیار زیاد است. شما می‌توانید با توجه به علاقه‌های شخصی خودتان و مدت زمانی که برای سفر در نظر گرفتید، یکی از این شهرها را انتخاب کنید و چمدان را برای سفری هیجان‌انگیز ببندید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]