به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل زمزم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد موفق این شرکت در سه سال گذشته و رشد چندبرابری تولید و فروش، از توسعه صادرات محصولات زمزم همراه با افزایش تنوع محصولات به عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت خبر داد. علی جمشیدی با معرفی محصولات جدید زمزم با طعم انار که شامل نوشابه […]

به گزارش اقتصادآنلاین، مدیرعامل زمزم ضمن ارائه گزارشی از عملکرد موفق این شرکت در سه سال گذشته و رشد چندبرابری تولید و فروش، از توسعه صادرات محصولات زمزم همراه با افزایش تنوع محصولات به عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت خبر داد.

علی جمشیدی با معرفی محصولات جدید زمزم با طعم انار که شامل نوشابه گازدار انار و نوشیدنی دانه‌ ریحان انار می‌باشد، ضمن اشاره به توانمندی‌های این برند ملی در بخش‌های فنی چون عصاره‌سازی و خطوط تولید گسترده در سراسر کشور، از همت این شرکت در ترویج ذائقه ‌ایرانی با تمرکز بر تولید و توسعه سبد محصول نوشیدنی‌هایی با طعم اصیل ایرانی گفت.

رونمایی از نوشیدنی‌های انار زمزم

گفتنی است تولید و عرضه نوشابه انار زمزم که یکی از محصولات معرفی‌شده در این مراسم بود پس از تجربه موفق عرضه در کشورهای حوزه cis از چندی پیش در بسته‌بندی‌های مختلف شیشه‌ای، پت و قوطی در داخل کشور آغاز شده است و محصول دیگر نوشیدنی بدون گاز دانه ‌ریحان نیز به زودی به بازار عرضه می‌شود.

رونمایی از نوشیدنی‌های انار زمزم

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]