پربازدیدترین محصولات لامپ ال ای دی در سایت نوراکومارت + معرفی برند با کیفیت
پربازدیدترین محصولات لامپ ال ای دی در سایت نوراکومارت + معرفی برند با کیفیت
لامپ ال ای دی کارایی انرژی بالایی دارد. به طور کلی این لامپ ها انرژی بیشتری را به نور تبدیل می ‌کنند و به همین دلیل کمترین مصرف انرژی را دارند.
فهرست خبر اقتصادی پربازدیدترین محصولات لامپ ال ای دی در سایت نوراکومارت + معرفی برند با کیفیت

 لامپ های‌ LED دارای طول عمر بسیار طولانی هستند و معمولاً تا ۲۵٬۰۰۰ تا ۵۰٬۰۰۰ ساعت کارکرد دارند. این لامپ ‌ها در انواع رنگ ها و حالت ‌های تابشی تولید می شوند و خریداران با هر سلیقه ای امکان انتخاب لامپ مورد نظر خود را دارند. معمولاً لامپ ‌های LED حاوی جیوه نیستند، بنابراین اثر ضد محیط زیست ندارند.

لامپ ال ای دی در مقایسه با لامپ ‌های سنتی، مصرف بهینه ای دارد بنابراین حرارت کمتری تولید می ‌کند. این نوع لامپ‌ های مدرن قابلیت کنترل شدن از راه دور یا از طریق تکنولوژی‌های هوشمند را دارند. همچنین در مقایسه با لامپ‌ های فلورسنت، لامپ های ال ای دی‌ بدون فلیکر هستند و می ‌توانند به راحتی خستگی چشمی را کاهش دهند. لامپ ال ای دی به سرعت روشن می‌ شود و برای روشن شدن نیاز به گرم شدن ندارد.

در سایت نوراکومارت شما می توانید با بهترین قیمت لامپ ۵۰ وات پیدا کنید. از لامپ ‌های ال ای دی جهت روشنایی فضا های داخلی و خارجی استفاده می شود. تنوع در شدت نوردهی و رنگ های لامپ‌ های ال ای دی تزئینی، باعث استفاده از آن در طراحی ‌های خاص و جذاب برای دکوراسیون داخلی گردیده است. از این جهت لامپ ال ای دی مناسب برای ایجاد انواع نورپردازی است.

لامپ ‌های ال ای دی نازک (LED Strip Lights) نوار هایی نازک و قابل انعطاف با چسب دو طرفه برای استفاده در مکان ‌های مختلف هستند. این لامپ ها مناسب برای نورپردازی داخلی، سقف یا دیوارها هستند.

لامپ ال ای دی

مزایای لامپ های ال ای دی

استفاده از لامپ ‌های ال ای دی مزایای بسیاری دارد. ال ای دی‌ ها نسبت به نوری که تولید می کنند، انرژی کمتری مصرف می ‌کنند و به این ترتیب صرفه ‌جویی در مصرف انرژی دارند. لامپ ‌های ال ای دی دارای طول عمر زیادی هستند که به میانگین ۲۵٬۰۰۰ تا ۵۰٬۰۰۰ ساعت می ‌رسد. با توجه به صرفه ‌جویی در مصرف انرژی و طول عمر بالایی که دارند، هزینه‌ های نگهداری و تعویض این لامپ ها کمتر است. لامپ ال ای دی فاقد جیوه است و مواد خطرناک کمتری دارد که به حفاظت از محیط زیست کمک می‌ کند. برخلاف برخی از لامپ‌ های قدیمی که برای روشنایی نیاز به گرم شدن داشتند، ال ای دی ‌ها به سرعت روشن می‌ شوند. بسیاری از محصولات پولاکس، قابلیت کنترل شدن از راه دور یا از طریق تکنولوژی ‌های هوشمند را دارند.

مزایای لامپ های ال ای دی

لامپ ‌های ال ای دی هوشمند، قابلیت کنترل از راه دور یا از طریق اپلیکیشن‌ های هوشمند را دارند. شما به وسیله ی آن ها می توانید رنگ نور، شدت نور و الگو های نوردهی را تنظیم کنید. لامپ ‌های ال ای دی صنعتی برای استفاده در محیط‌ های صنعتی و تجاری که نیاز به نور قوی دارند، استفاده می شوند. مقاومت این نوع لامپ در برابر هر شرایط محیطی از مزایای خاص لامپ ال ای دی است.

برای معرفی برند پولاکس ما به شما لامپ‌ های ال ای دی خطی را معرفی می کنیم. این لامپ ها جایگزین مناسبی برای لامپ‌ های فلورسنت در مجتمع ‌های اداری و تجاری هستند. از لامپ‌ های ال ای دی خودرو بخاطر مصرف پایین انرژی استفاده می شود. برای دیدن تنوع در اندازه و شکل محصولات Pollux lighting از این سایت دیدن کنید.

پربازدیدترین محصولات ال ای دی در سایت نوراکومارت

برخی از محبوب ‌ترین برند های لامپ ال ای دی عبارتند از Philips Hue، Cree،GE Lighting ، Osram Sylvania، EcoSmart و غیره. لامپ های فیلیپس مشهور به لامپ‌ های هوشمند و با کیفیت هستند. لامپ های برند کری به کارایی بالا و طول عمر بالا شناخته می شوند. برند Osram یک شرکت بین‌المللی است که انواع لامپ ‌های ال ای دی صنعتی و خانگی را تولید می ‌کند. برندGE Lighting تنوع بالایی در تولید انواع ال ای دی برای مصارف مختلف دارد. برند EcoSmart و Samsung به کیفیت بالا و قیمت مناسب شناخته می شوند. برند Energizer تولید کننده باتری است که به تازگی به تولید لامپ ‌های ال ای دی می پردازد. برند Feit Electric هم تولید کننده لامپ ‌های ال ای دی با تنوع بالا در طراحی و کاربردی است.

برای انتخاب بهترین لامپ ال ای دی، باید به عواملی مانند ملزومات نورپردازی، اندازه و کیفیت محصولات هر برند توجه کنید. لامپ‌ های مهتابی ال ای دی، جایگزین لامپ های مهتابی قدیمی هستند که از طول عمر و دوام بیشتری برخوردارند. در لامپ ‌های مهتابی ال ای دی طراحی شکل لامپ به صورت نیم‌دایره یا دایره کامل است. این لامپ‌ ها به دلیل طراحی خاص خود، نور ملایمی را فراهم می ‌کنند. به دلیل شکل ظاهری جذاب، این لامپ‌ ها علاوه بر انتشار نور، به عنوان یک عنصر دکوراتیو هم شناخته می‌ شوند. به خاطر نورپردازی ملایم، لامپ‌ های مهتابی ال ای دی معمولاً در اتاق خواب یا اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت لامپ مهتابی ال ای دی با بهترین کیفیت میتوانید وارد آدرس سایت نوراکومارت شوید و از مشاوره رایگان کارشناسان سایت ما بهره ببرید.

پربازدیدترین محصولات ال ای دی در سایت نوراکومارت

اطلاع از نحوه خرید و قیمت لامپ ۲۰ وات و لامپ ۵۰ وات

ما در مجموعه نوراکومارت به شما لیست متنوعی از ملزومات روشنایی را ارائه می دهیم تا با توجه به نیاز های خاص خود اقدام به خرید محصولات کنید. لامپ ‌های ۵۰ وات در بازار تنوع بسیار زیادی دارند و برای مصارف مختلف قابل استفاده هستند. این لامپ ها برای روشنایی فضاهای مختلف از جمله منازل، ادارات، فضاهای تجاری و صنعتی استفاده می شوند. لامپ ال ای دی ۲۰ وات نیز یک گزینه مناسب برای مصرف انرژی کمتر و ایجاد روشنایی متوسط در فضاهای مختلف است. این لامپ ها برای روشنایی فضاهای مختلف از جمله اتاق‌ های خانه، اتاق خواب و فضاهای کوچک تجاری استفاده می شوند. برای خرید و قیمت لامپ ۲۰ وات برای به سایت نوراکو مارت رجوع کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]