بهترین آموزشگاه زبان، یک انتخاب حساس و کارآمد
بهترین آموزشگاه زبان، یک انتخاب حساس و کارآمد
بهترین آموزشگاه زبان می بایست امکانات جدید و به روز آموزشی و کادر متخصص جهت آموزش فراگیران زبان در اختیار داشته باشد.

زبان انگلیسی و فراگرفتن آن در حال حاضر یکی از دغدغه های مهم افراد به ویژه والدین است. والدینی که فرزندان نوجوان و خردسال دارند بیش از دیگران به آموزش زبان خارجه اهمیت می دهند. برای رفع این دغدغه، شرکت در کلاس های آموزشی زبان خارجه یک راه حل خوب به نظر می رسد. نکته مهم این است که کلاس های مذکور در چه آموزشگاهی و با چه کیفیتی برگزار می شوند. در واقع شما باید بدانید بهترین آموزشگاه زبان چه ویژگی هایی دارد. ما در طول این محتوا ویژگی های بهترین موسسه زبان در دنیا و ایران را ذکر کرده و در خصوص آنها توضیحاتی مختصر ارائه خواهیم داد. همچنین بهترین موسسه زبان در تهران را به شما معرفی خواهیم کرد. توصیه می کنیم تا پایان محتوا ما را همراهی کنید.

بهترین آموزشگاه زبان چه ویژگی هایی دارد؟

شناخت بهترین آموزشگاه زبان برای رفع نیاز برای یادگیری زبان های خارجه نقش مهمی دارد. این روزها در مسافرت های کاری، تجاری و تفریحی و حتی در بحث آموزش نیز زبان خارجه اهمیت پیدا کرده است. به همین دلیل لازم است یادگیری زبان را در آموزشگاه های معتبر آموزش ببینیم. یک آموزشگاه خوب، طبق روش های اصولی و علمی، فراگیر را با زبان خارجه آشنا خواهد کرد و به تدریج مهارت او را افزایش خواهد داد. افزایش مهارت در حیطه صحبت گرفتن، نوشتن و شنیدن خواهد بود. بهترین آموزشگاه زبان لازم است یک سری ویژگی ها داشته باشد. برخی از مهمترین ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب و معتبر به شرح زیر می باشند.

  • مکان مناسب آموزش
  • کادر حرفه ای آموزش
  • به کارگیری روش های آموزشی جدید
  • به کارگیری نرم افزارهای مناسب آموزشی

بهترین آموزشگاه زبان قطعا باید دارای یک فضای آموزشی مناسب باشد. وجود فضای آموزشی مناسب جز موثرترین عوامل در فراگیری زبان و دیگر تخصص ها هست. موقعیت مکانی آموزشگاه زبان نیز مهم است. یک فراگیر زبان های خارجه باید بتواند به آسانی خود را به آموزشگاه برساند. بر این اساس تاسیس آموزشگاه در مراکز شهری بهتر از تاسیس آن در حاشیه شهرها خواهد بود. بهترین آموزشگاه های زبان دنیا نیز موقعیت مکانی را مهم قلمداد می کنند. همچنین بهترین آموزشگاه زبان، می بایست امکانات آموزشی مناسب و جدیدی را در اختیار زبان آموزان قرار دهد.

در صورتی که بهترین آموزشگاه زبان دارای یک موقعیت مکانی مناسب و امکانات نوین و به روز باشد اما کادر آموزشی مناسب در اختیار نداشته باشد از هدف خود دور مانده است. وجود یک کادر آموزشی متخصص و آگاه برای استفاده درست از امکانات موجود اهمیت دارد. همچنین کادر آموزشی متخصص، زبان آموزان را به بهترین شکل ممکن اموزش خواهند داد. ذکر این نکته الزامی است که کادر آموزشی آموزشگاه می بایست به طور متناوب مورد سنجش قرار گیرند. نکته مهم دیگری که آموزشگاه های برتر دنیا در نظر میگیرند، روش های آموزشی جدید است. استفاده از روش های قدیمی که کارایی اندک دارند موجب دلزده شدن زبان آموزان از یادگیری خواهند شد.

https://iran-europe.net/بهترین-موسسه-زبان-در-تهران/

آموزشگاه زبان

آموزشگاه زبان

نمونه هایی از بهترین آموزشگاه های زبان در سراسر جهان

آموزش زبان خارجه فقط مختص ایران نیست. همه کشورها این فعالیت را برای آموزش زبان های مختلف انجام می دهند. با این وجود بهترین آموزشگاه زبان، آموزشگاهی است که تمام ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم و بسیاری ویژگی های دیگر را داشته باشد. برخی از بهترین آموزشگاه های زبان در سراسر دنیا عبارتند از

  • آموزشگاه زبان Berlitz: این آموزشگاه در ایالات متحده شعبه های متعددی دارد؛ که هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین فعالیت می کند. ۱۲ زبان در سه بخش بزرگسالان، کودکان و نوجوانان در این آموزشگاه تدریس می شود. از جمله زبانهای آموزش داده شده در این آموزشگاه می توان به زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی، هلندی، کره ای و پرتقالی اشاره کرد.
  • آموزشگاه زبان Education First: این آموزشگاه در دو کشور آلمان و ایالات متحده فعالیت می کند. روش های آموزش زبان در این آموزشگاه بر اساس اهداف زبان آموزان متفاوت است. آموزش زبان در این آموزشگاه بر اساس نیازهای کسب و کار، خدماتی، فرهنگی و مهاجرتی انجام می گیرد.
  • آموزشگاه زبان LSF-France: این آموزشگاه به طور خاص به آموزش زبان فرانسه و اسپانیولی می پردازد. به دو صورت آنلاین و حضوری فعالیت های آموزشی خود را انجام می دهد. همچنین در گرفتن اقامت برای زبان آموزانی که می خواهند به صورت حضوری آموزش ببینند کمک هایی انجام می دهد. کلاس های این آموزشگاه در دو بخش نوجوانان و بزرگسالان در گروه های حداکثر هشت نفره برگزار می شوند.
  • آموزشگاه زبان Leads English: این آموزشگاه در کشور انگلستان فعالیت می کند و به طور خاص و تخصصی به آموزش زبان انگلیسی می پردازد. این آموزشگاه کلاس های خود را به صورت تلفیقی از آموزش حضوری و آنلاین برگزار می کند. کلاس های حضوری ۱۵ نفره و کلاس های آنلاین حداکثر ۹ نفره برگزار خواهند شد.
  • آموزشگاه زبان abc languages: این آموزشگاه در کشور انگلستان به طور خاص به آموزش زبان انگلیسی می پردازد. کلاس های حضوری این آموزشگاه در سه گروه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان برگزار می شوند. کلاس های آنلاین نیز حداکثر شش نفره و به صورت لایو برگزار می شوند.

ایران اروپا، بهترین آموزشگاه زبان تهران و ایران

 لذت یادگیری زبان انگلیسی را در موسسه زبان ایران اروپا به عنوان یکی از بهترین موسسه های زبان تهران تجربه کنید!

موسسه زبان ایران اروپا پس از پشت سر نهادن دشواری‌های بسیار و با ذکاوت و کاردانی و کوشش های بی وفقه کارکنان پرتلاش، استادان توانا و زبان آموزان مشتاق پا به مرحله‌ای نهاده است که بی‌گمان می‌توان از آن را به عنوان معتبرترین موسسه زبان در تهران و ایران یاد کرد.

بهترین آموزشگاه زبان می بایست ویژگی هایی که در بالا ذکر کردیم را به صورت کامل داشته باشد. شاید بدون اغراق بتوان گفت بهترین آموزشگاه زبان در تهران، آموزشگاه زبان ایران اروپا است. این آموزشگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ با تاکید بر افزایش مهارت مکالمه و کسب نمره بالا در آزمون های بین المللی آغاز کرده است. این آموزشگاه با کسب جوایز و گواهینامه های داخلی و بین المللی متعددی خود را به عنوان بهترین آموزشگاه زبان کشور به همه شناسانده است. از جمله گواهینامه های بین المللی کسب شده توسط این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • گواهینامه ISO 10015
  • گواهینامه ISO 10002:2014
  • گواهینامه ISO 9001:2008

بهترین موسسه زبان در تهران، یعنی آموزشگاه ایران اروپا نزدیک به ۱۵۰۰۰ زبان آموز و فراگیر فعال دارد. هدف این آموزشگاه، افزایش و بهبود هر چه بیشتر کیفیت آموزش زبان های خارجه است. در حالی که این آموزشگاه هیچ شعبه دیگری ندارد. در واقع در این آموزشگاه هرگز کیفیت فدای کمیت نخواهد شد.

آموزشگاه زبان ایران اروپا

آموزشگاه زبان ایران اروپا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]