ضرب العجل به وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی و پرداخت معوقات معلمان در مهر ۱۴۰۲
ضرب العجل به وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی و پرداخت معوقات معلمان در مهر ۱۴۰۲

زمان پایان ضرب العجل به وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی و پرداخت معوقات معلمان اعلام شد.

به گزارش نبض بازار، مجلسی‌ها ضرب العجلی ۲۰ روزه را برای وزیر آموزش و پرورش در اجرای رتبه بندی و پرداخت معوقات تعیین کرده بودند.
 وزیر آموزش و پرورش گفت: با هدف استحقاق حقوق فرهنگیان موضوع اعتراض به رتبه‌های اعلام شده نیز بررسی و احکام در حال صدور است.

اما نمایندگان اعلام کردند  مجلس منتظر اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان و پرداخت معوقه حق التدریسی‌ها در زمان مشخص شده هستند.

محمدرضا احمدی سنگری،   ۲۰ روز پیش دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درمورد پرداخت معوقه معلمان حق التدریسی تذکر داده بود.
احمدی دبیر کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن اشاره به پرداخت معوقه حق التدریسی‌ها تا پایان شهریور ماه، گفت: وزیر آموزش و پرورش قول داده بود که بحث رتبه بندی معلمان را هرچه سریعتر تکمیل کند و مبالغ حق التدریسی‌ها نیز به صورت کامل پرداخت شوداما تاکنون این عمل اجرایی نشده است.

ما در کمیسیون پیگیر رتبه بندی معلمان و حق التدریسی‌ها هستیم تا ان شاء الله تا قبل از مهر به صورت کامل انجام شده باشد تا معلمان با انگیزه و انرژی بیشتری سال تحصیلی جدید را آغاز کنند. من شخصا با وزیر صحبت کردم و ایشان قول دادند تا پایان شهریور ماه هم معوقه حق التدریسی‌ها و هم رتبه بندی معلمان به صورت کامل انجام خواهد شد.

با توجه به پایان شهریور و آغاز مهر این ضرب العجل برای رضا مراد صحرایی به پایان رسیده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]