یکسال و نیم در انتظار پاداش پایان خدمت بازنشستگان
یکسال و نیم در انتظار پاداش پایان خدمت بازنشستگان

این بازنشستگان می‌گویند: یکسال و نیم در انتظار پاداش پایان خدمت خود هستند.

به گزارش نبض بازار، پاداش پایان خدمت نیز به بخشی از معضلات بازنشستگان هنگام دریافت حق و حقوقشان تبدیل شده است.

زهرا. م یکی از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است؛ او به نمایندگی از جانب چند صد بازنشسته‌ی این دانشگاه که فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۱ بازنشست شده‌اند، از تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت انتقاد می‌کند.

او می‌گوید: یکسال و نیم است که به ما برای واریز پاداش پایان خدمت وعده می‌دهند؛ صدای ما به جایی نمی‌رسد، بار‌ها به وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه در تهران هم مراجعه کردیم، اما پاسخی نگرفتیم. کسی جوابگوی ما نیست، همه می‌گویند کاسه‌ی ما خالیست!

زهرا با بیان اینکه ما نیرو‌های کادر درمان و نیرو‌های علوم پزشکی زاهدان سال‌ها در منطقه‌ی مرزی و محروم خدمت کرده‌ایم و حق‌مان این نیست که ما را سر بداونند، می‌گویند: مدام می‌گویند این ماه می‌دهیم، ماه بعد می‌دهیم، اما هیچ خبری نمی‌شود.

این بازنشسته با تاکید بر اینکه دست‌مان به جایی بند نیست؛ می‌گوید: قانون می‌گوید یک ماه بعد از بازنشستگی باید پاداش پایان خدمت بازنشستگان کشوری پرداخت شود، حالا یکسال و نیم است که ما منتظرِ پرداختیم؛ حالا دیگر این پول با این تورم هیچ ارزشی ندارد!

او اضافه می‌کند: گناه ما چیست که سال‌ها در مناطق محروم کار کرده‌ایم؛ در اوج بحران کرونا ما سر کار بودیم و با سختی‌ها و خطرات بسیار دست و پنجه نرم کردیم، ولی حق و حقوق قانونی و شرعی ما پرداخت نمی‌شود؛ از خرداد وعده می‌دهند این هفته و آن هفته واریز می‌شود، اما خبری نیست. اگر زمانی با این پول می‌توانستیم یک فرغون بخریم، حالا چرخ فرغون هم نصیب‌مان نمی‌شود!

منبع:ایلنا

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]